پنج‌شنبه 30 فروردین 1403 - 18 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1400/01/31 23:39
کد خبر: 15858

هفت مربی فوتبال کالج با بیشترین فشار وارد فصل 2021 می شوند

همه فشارها برابر نیستند و مطمئناً این هفت فشار در اواخر امسال احساس خواهند شد

صنعت مربیگری فوتبال کالج به اندازه سایر ورزشهای جهان در آمریکا پر فشار است. خواه فشار برای ساختن یک برنامه کالیبره قهرمانی ملی ، برگرداندن تیمی از ورطه ورشکستگی یا تمیز کردن برنامه ای که با رسوایی همراه باشد ، این تجارت می تواند (و اغلب باشد) آسیبی 24/7/365 باشد که بیش از هر چیز دیگری را می طلبد شغل مربیگری دیگر در ورزش های آمریکا.فصل 2021 فشار زیادی را به مربیان فوتبال کالج ها و برنامه ها در سراسر کشور وارد می کند.

 

مطمئناً ، چندین مربی پیشکسوت وجود دارند که برای حفظ شغل خود نیاز به پیروزی بزرگ دارند ، اما این تنها فشار موجود نیست. چندین تیم در آستانه عظمت باید این سقف شیشه ای را بشکنند تا طرفداران ناامیدکننده فزاینده ای که طی چند سال گذشته با دل شکستگی دست و پنجه نرم کرده اند ، دلجویی کنند.

 

در اینجا لیست مربیان ما تحت فشار وارد شده به 2021 وجود دارد. این لیست داغ صندلی ها نیست. باز هم ، این یک داستان متشکل از مربیانی نیست که ممکن است پیش از این فصل روی صندلی داغ ضرب المثل باشند.

 

کربی اسمارت ، جورجیا

اگر الان نیست ، کی؟ جورجیا با بهترین بازیکن خط حمله SEC (JT Daniels) ، بهترین اتاق پشتی SEC (Zamir White ، James Cook و تعداد زیادی گلدان با استعداد) و بهترین دفاع SEC - اگر نه کشور. این همچنین دارای یک تراشه بر روی شانه خود است که توسط هشتگ #UnfinishedBusiness نشان داده شده است که هنگامی که چندین ستاره مانند دانیلز ، وایت و خط دفاع دفاعی جردن دیویس ترجیح می دهند در مدرسه بمانند به جای اعلامیه برای پیش نویس NFL استفاده می شود. این طرز تفکر نوعی احساس "Clemson 2018" دارد.

همه اینها باعث ایجاد یک خوشبینی در شهر کلاسیک شده است ، اما فشارهای موجود بر Smart را نیز کاهش داده است. این تیم از جورجیا در سه فصل متوالی از 19-19-2017 با یک ضربه در College Football Playoff وارد استادیوم مرسدس بنز شد و از این رو دامنه Smart و Bulldogs را بالا برد. مسلماً ، آنها CFP را در سال 2017 ساختند ، اما همه ما می دانیم که چگونه Tua Tagovailoa به این افسانه پایان داد. گرجستان امسال باید CFP را ایجاد کند. در غیر این صورت ، اسمارت به نظر می رسد بسیار شبیه مربی سابق جورجیا ، مارک ریخت است.

 

کلی هلتون ، USC

هلتون در سه فصل گذشته بر روی صندلی داغ بوده است ، بنابراین جای تعجب نیست که او خود را در اینجا در لیست قرار داده است. تروایی ها در بهترین حالت به یک فکر بعدی در صحنه ملی تبدیل شده اند و در بدترین حالت به یک مسخره تبدیل شده اند. اما مسئله اینجاست - می توان استدلالی کرد که نباید به آنها چنین اندیشید. به یاد داشته باشید ، USC آخر هفته قبل از شکست در برابر Oregon ، که در واقع دوم شد در Pac-12 North ، با رکوردی بدون نقص وارد مسابقات قهرمانی شد.

این باعث شده فشار هلتون دو برابر شود. ادامه مبارزات برنامه وی برخی از دلایل اصلی شوخی شدن Pac-12 است ، دقیقاً به همین دلیل است که این رکورد بی آلایش توسط اکثریت کشور نادیده گرفته شد. هلتون همچنین نیاز دارد که شغل خود را حفظ کند. تعریف "بزرگ" متفاوت از آن است که برای مربیانی که برنامه های پایین رانده شده را هدایت می کنند. برای هلتون ، آن را برای CFP در ماه نوامبر در نظر گرفته است.

 

لینکلن رایلی ، اوکلاهما

رایلی در سال 2017 سونرز را با یک هدف در اختیار گرفت: کسب عنوان قهرمانی کشور. مطمئناً ، او در چهار سال حضور خود در تیم ، تیم خود را به CFP هدایت کرده است ، اما این یک شمشیر دو لبه است. در این سه فصل مشخص شد که اوکلاهما تیمی است که سقف آن صعود به CFP است و نه پیروزی در آن. این باید - باید - در سال 2021 تغییر کند.

راز کوچک کثیف این است که ، حتی اگر سال گذشته CFP را از دست داد ، آنها کاملترین تیمی بودند که رایلی در نورمن ، اوکلاهما هدایت کرده است. آنها در هر بازی در حیاط های دفاعی کشور در جایگاه 26 ام قرار گرفتند. این ممکن است چیز بزرگی به نظر نرسد ، اما به یاد داشته باشید ، آن سه تیم CFP دارای دفاعی بودند که در بهترین حالت متوسط ​​و در بدترین حالت وحشتناک بودند. این سال گذشته تغییر کرد و باید امسال نیز چنین باشد. ما می دانیم که این جرم ، به رهبری اسپنسر راتلر ، نامزد اصلی هیزمن تروفی ، نخبه است. اگر خط دفاعی یک فصل کامل "متوسط" باشد ، اوکلاهما باید یک مدعی واقعی برای کسب عنوان ملی باشد. اگر اینگونه نباشد ، شاید رایلی قبلاً در OU به اوج خود رسیده باشد.

 

جیم هارباگ ، میشیگان

ولورین ها با یک هدف در سال 2015 هارباگ را به خدمت گرفتند: قهرمانی در مسابقات قهرمانی کشور. پنج فصل بعد ، به نظر می رسد چیزی خارج از یک فیلم فانتزی گران قیمت است. تیم هارباگ در زمان تصدی خود در آن آربور ، میشیگان برنده ده بزرگ شرقی نبوده و یا در رده اصلی ایالت اوهایو قرار نگرفته است ، و برداشت ملی از برنامه این است که این یک شوخی بسیار بد شکل است. قرارداد بازسازی شده هاربو کمی از این برنامه راحت بود اما تردیدی نیست که سرمایه گذاری کلان این مدرسه در ستاره مربی سابق خود که به عنوان مربی تبدیل شده است ، اکنون باید سود سهام را پرداخت کند. بعداً اکنون.

 

جاستین فوئنته ، ویرجینیا تک

فوئنته یکی دیگر از این مربیان است ، مانند هلتون که از چندین طرف با فشار روبرو می شود. خط پایین: یک رکورد 38-26 در پنج فصل از زمان به خدمت گرفتن افسانه ای فرانک بیمر نمی تواند آن را کاهش دهد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4j5mrk