پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/06/30 07:32
کد خبر: 12401

جیمز: هدفم از بازی در NBA پیشرفت است

​فوق ستاره تیم بسکتبال لیکرز گفت: من اصلا نمی‌گویم کسی که عنوان MVP را کسب کرد شایسته این نبود ولی تعداد آرایی که کسب کردم، باعث عصبانیتم شد.

یانیس آنتتوکنمپو، ستاره یونانی تیم میلواکس باکس، روز گذشته با اختلاف زیادی نسبت به لبران جیمز، فوق ستاره تیم لس‌آنجلس لیکرز برای دومین سال متوالی به عنوان باارزش‌ترین بازیکن لیگ اتحادیه ملی بسکتبال آمریکا انتخاب شد.

 

لبران جیمز در مورد این انتخاب که توسط رسانه‌ها انجام می‌شود، گفت: عصبانی شدم، این جواب واقعی من است. من عصبانی شدم چون از 101 رأی نخست، تنها 16 رأی به دست آوردم. این موضوع بیش از مسئله دیگری مرا عصبانی کرد. من اصلا نمی‌گویم کسی که عنوان MVP را کسب کرد شایسته این نبود ولی تعداد آرایی که کسب کردم، باعث عصبانیتم شد.

 

جیمز 35 ساله که تاکنون 4 بار،‌ باارزش‌ترین بازیکن NBA شده برای چهارمین بار در کورس انتخاب باارزش‌ترین بازیکن لیگ،‌ دوم شد.

 

فوق ستاره لیکرز ادامه داد: من بارها در دوران حرفه‌ای بسکتبال خودم، چه در مورد قهرمانی لیگ و چه عناوین فردی، دوم شده‌ام. من هرگز وارد لیگ نشدم که بگویم اجازه دهید قهرمان یا MVP شوم. من همیشه گفته‌ام که هدف من از بازی در لیگ، پیشرفت و بهتر شدن است. بعضی چیزها واقعا دست من نیست و خارج از کنترل است ولی نتیجه این رأی گیری مرا عصبانی کرد.

 

وی افزود: این رأی گیری از نظر من کمی عجیب است. من در فصل 13-2012 این شانس را داشتم که همزمان MVP و بازیکن دفاعی فصل شوم اما جایزه بهترین بازیکن دفاعی فصل به مارک گسول رسید. این در حالی بود که او در تیم دوم دفاعی سال انتخاب شد.

 

 

منبع: تسنیم

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/36yx74