جمعه 31 فروردین 1403 - 19 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/05/29 15:28
کد خبر: 11609

فرار از جهنم با درخشش ستاره آلمانی!

سرژ گناربری، ستاره جوان بایرن مونیخ دو بار در نیمه اول موفق به باز کردن دروازه لیون شد.

بعد از سپری شدن فشار عجیب دقایق ابتدایی لیون این بایرن مونیخ بود که جریان بازی را در دست گرفت و موفق شد در 30 دقیقه ابتدایی دو بار برابر لیون به گل برسد. زننده هر دو گل باواریایی ها سرژ گناربری، گلزن تند و تیتز این تیم بود.

در ابتدا سرژ گناربری پشت محوطه لیون صاحب موقعیت شد و با یک ضربه دقیق و غیرقابل مهار به طاق دروازه لیون موفق شد گل اول تیمش را به ثمر برساند. دقایقی بعد و روی ارسال زمینی آلفونسه دیویس، رابرت لواندوفسکی به شکل غیرمنتظره ای در دهانه دروازه موقعیت فوق العاده ای را از دست داد، اما در ریباند باز هم این سرژ گناربری بود که دروازه خالی را باز کرده و برتری تیمش را دو برابر کرد.

سرژ گنابری حالا تبدیل دومین بازیکن آلمانی شده که در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا موفق به دبل شده، پیش از او توماس مولر در سال 2013 دو بار موفق به باز کردن دروازه بارسلونا شده بود. همچنین سرژ گنابری یکی از تنها چهار بازیکنی است که در این فصل به طور مستقیم در حداقل 10 گل در لیگ قهرمانان اروپا نقش آفرینی کرده و به جز او به همراه رابرت لواندوفسکی (19)، ارلینگ هالند (11) و کیلیان مباپه (10) نیز چنین کارنامه ای داشته اند. گناربری در این فصل در 9 بازی 9 گل زده و 2 بار نیز موفق به ارسال پاس گل شده است.

 

منبع: ورزش سه 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3g8m54