جمعه 10 فروردین 1403 - 29 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1398/10/25 15:11
کد خبر: 4656

کریس رونالدو، گران ترین خانه پرتغال را خرید + عکس

کریستیانو رونالدو ستاره 34 ساله باشگاه یوونتوس با اتکا به مهارتهای فوتبالی و شامه قوی اش در تجارت، درآمدزایی بالایی دارد. کریس به لطف قراردادهای ورزشی و تبلیغاتی اش، در تجارتهای مختلفی مشغول درآمدزایی است و طبق گزارش رسانه ها، سال گذشته تنها از پست های تبلیغاتی اش در اینستاگرام 43 میلیون یورو درآمد داشته.

به گزارش خبرنگار رصد ورزشی و به نقل از فوتبالی؛ از همین رو، کریس رونالدو می تواند به راحتی تمام رویاهایش را برآورده کند. او زندگی پرزرق و برق و مجللی را در کنار همسر و فرزندانش سپری می کند و از هر فرصت جذابی که برایش فراهم می شود نهایت بهره را می برد. در ماه دسامبر سال 2019 میلادی بود که یکی از روزنامه های پرتغالی در گزارشی اعلام کرد که کریستیانو رونالدو گران قیمت ترین آپارتمان شهر لیسبون را خریداری کرده است.

32

این آپارتمان دو طبقه است و در منطقه روا کاستیوی لیسبون که یکی از لوکس ترین خیابانهای مرکز شهر است قرار دارد. کریس رونالدو با پرداخت 7.2 میلیون یورو این آپارتمان را خریداری کرده است.

حالا در گزارشی به این نکته اشاره شده که کریس رونالدو برای خرید این آپارتمان شیک، دو رقیب متمول دیگر داشته ولی در نهایت کریس توانسته این آپارتمان را مال خود کند و از طریق انتقال بانکی این خانه راخریداری کرده است.  طبق این گزارش تابستان گذشته و در ماه های ژوئن و جولای بود که کریس رونالدو ازاین آپارتمان بازدید کرده بود و شیفته آن شده بود: خانه ای به مساحت 280 متر مربع با سه سوئیت، یک سالن نشیمن بزرگ، یک سالن غذاخوری، آشپزخانه و تجهیزاتی لوکس و مجلل از جمله یک استخر پانورامیک، جکوزی، سالن اسپا و سالن سینما.

33

 البته این آپارتمان، تنها خانه کریس در پایتخت پرتغال نیست و او در خیابان لیبرداده هم یک خانه لوکس و مجلل دارد که در جشن تولد 30 سالگی اش آن را خریداری کرده بود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3epgy2