چهارشنبه 23 اسفند 1402 - 13 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1400/02/24 09:52
کد خبر: 15947

عاشقانه های نوید محمدزاده و همسرش / تصاویر

عکسی که فرشته حسینی از خود و نوید محمدزاده منتشر کرد و نوشت:

عکسی که فرشته حسینی از خود و نوید محمدزاده منتشر کرد و نوشت: making life alive

نوید محمدزاده

نوید محمد زاده در سریال قورباغه نقش افرینی کرده است. نوید محمدزاده تصویر زیر را در صفحه شخصی خود منتشر کرد.

 

 

5b3c9777c6e1e_2018-07-04_14-16 (1)

 

 

نوید محمدزاده  بازیگر پرحاشیه و خوب سینما است . نوید محمدزاده در فیلم های زیادی ایفای نقش کرده است . نوید محمدزاده دوبار موفق به دریافت سیمرغ شده است .نوید محمد زاده بازیگری را از کار های دانشجویی آغاز کرده و حالا چند سالی است که به فضای حرفه ای وارد شده است. طراوت و انعطافش در نقش هایی که تاکنون بازی کرده است نوید معرفی یک بازیگر باهوش و سبک دار را در آینده تئاتر می دهد.

 

 

نوید محمدزاده سال 87 با بازی در نمایش «ماه در آب» نوشته فارس باقری و کار محمد کوروش‌نیا به تئاتر حرفه‌ای راه پیدا کرد و برای بازی در این نمایش جایزه بازیگری مرد را در جشنواره استانی تهران دریافت کرد. پس از آن در فیلم «آندو» به کارگردانی بهروز قبادی بازی کرد که این نمایش مجوز اکران نگرفت.

 

نوید محمدزاده سپس فعالیتش را با بازی در نمایش‌های «فاصله تاریک ستاره‌ها» (ایثار ابومحبوب)، «یک دقیقه سکوت» (آیدا کیخانی)، «دهانی پر از پرنده» (فارس باقری)، «آخرین نامه» (مهرداد کوروش‌نیا)، «بالاخره این زندگی مال کیه» (اشکان خیل‌نژاد)، «زمستان 66» (محمد یعقوبی)، «ورود آقایان ممنوع»(کتایون فیض مرندی)، «نورگیر» (اشکان خیل‌نژاد)، «ویران» (یوسف باپیری)، «عشق و عالیجناب» (حسین پاکدل)، «روایت ناتمام یک فصل معلق» (هومن سیدی)، «ایستاده‌ها سر سوراخ سوپ‌خوری» (علی ثقفی) و «پچ‌پچه‌های پشت خط نبرد» (اشکان خیل‌نژاد) ادامه داد. بازی او در این نمایش بسیار مورد توجه قرار گرفته بود.

 

نوید محمدزاده در سی و دومین دوره جشنواره فیلم فجر با کسب کامل آرای داوران به عنوان بهترین بازیگر نقش اول مرد برای کسب سیمرغ انتخاب شد. اما به علت فشار گروه‌هایی خارج از سینما فیلم عصبانی نیستم از بخش مسابقه خارج و جایزه به رضا عطاران اهدا شد.

 

بعد از این اتفاقات وی گفته بود: خوب شد به من جایزه ندادند، آنهایی که سیمرغ گرفته‌اند کجا هستند. هر موقع اراده کنم سیمرغ می‌گیرم ، این اظهارات با واکنش تند پرویز پرستویی مواجه شد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3z9brz