یک‌شنبه 27 اسفند 1402 - 17 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/10/29 01:18
کد خبر: 15126

آقازاده در کنار حیوان خانگی ترسناک و عجیبش + عکس

سینا مهراد در یک خانواده پنج نفره و هنرمند متولد شده است ، او فرزند کارگردان مشهور کشورمون سعید سهیلی است و یک برادر به اسم ساعد سهیلی و یک خواهر به اسم صبا سهیلی دارد.

سینا مهراد با انتشار این عکس نوشت: حامد تهرانی . سینا مهراد پسر کارگردان معروف سعید سهیلی است که نام هنری مهراد را برای خود برگزیده است . سینا مهراد در 12 آذر ماه سال 1370 در تهران متولد شده و هم اکنون 27 سال دارد.

 

ali_daie_2

 

اصناف

 

سینا مهراد پسر کارگردان معروف سعید سهیلی است که نام هنری مهراد را برای خود برگزیده است . سینا مهراد در 12 آذر ماه سال 1370 در تهران متولد شده و هم اکنون 27 سال دارد.

 

 

عکسهای اینستاگرام سینا سهیلی

 

 

زندگی خانوادگی سینا مهراد

سینا مهراد در یک خانواده پنج نفره و هنرمند متولد شده است ، او فرزند کارگردان مشهور کشورمون سعید سهیلی است و یک برادر به اسم ساعد سهیلی و یک خواهر به اسم صبا سهیلی دارد. جالب است بدانید هر سه فرزند سعید سهیلی به کار بازیگری مشغول هستند . ساعد سهیلی برادر سینا مهراد متاهل است و با گلوریا هاردی بازیگر نقش آزاده در سریال کیمیا ازدواج کرده است .

تا به امروز درباره اینکه چرا آقای سهیلی نام هنری سینا مهراد را برای خود انتخاب کرده است مشخص نشده است اما به نظر می رسد سینا برای اینکه با نام و شهرت پدرش مشهور نشود ترجیح داده است نام هنری سینا مهراد را برای خود انتخاب کند تا بتواند با اتکا به علم و استعداد خود در این حرفه به اوج محبوبیت برسد .

 

 

سینا سهیلی در سریال پدر

 

 

ازدواج سینا مهرداد

سینا مهراد بازیگر توانای سریال پدر ازدواج نکرده و متاهل نمی باشد. او درباره ازدواجش اینگونه میگوید فعلا تصمیمی برای مزدوج شدن ندارم و میخوام کار فیلمسازی کنم و تمرکزم را بر روی بازیگری بگذارم .

بیوگرافی سینا مهراد

 

 

نحوه بازیگر شدن

سینا مهراد در خانواده ای هنری متولد شده بنابراین از کودکی با هنرعجین بوده است و از همان دوره با حرفه بازیگری بزرگ شده است و در کنار پدر و برادرش بازیگری را آموخته است .

بیوگرافی سینا سهیلی

 

 

کودکی سینا سهیلی (مهراد)

سینا مهراد از کودکی بازیگری را تجربه کرده است و برای اولین بار در 4 سالگی در فیلم مردی شبیه باران در کنار ابوالفضل پورعرب به ایفای نقش پرداخته است.سینا مهراد همچنین در شب برهنه ساخته پدرش نیز به ایفای نقش پرداخته و در این فیلم همبازی شادمهر عقیلی بوده است.

 

 

سینا مهراد

 

 

از تحصیل تا تئاتر

سینا مهراد پس از بازی کردن در فیلم هایی در کودکی یک دوره چهار پنج ساله مشغول تحصیل بود و کار بازیگری را انجام نمی داد. سرانجام ازسن 19 سالگی دوباره با کار تئاتر شروع کرد و علاوه بر بازیگری ، دستیار کارگردان نیز بوده است.

سینا سهیلی برادر ساعد سهیلی

 

 

دستیاری گشت ارشاد

سینا مهراد از سری اولین فیلم گشت ارشاد در کنار سعید سهیلی بود و به عنوان دستیار کارگردان پدرش را همراهی می کرد ، همچنین در این فیلم ساعد سهیلی برادرش نیز به عنوان بازیگر حضور داشت.

 

 

سینا سهیلی

 

 

از سریال سایه بان تا پدر

جدیدترین نقشش سریال سایه بان بوده که در آن نقش آفرینی کرده و با مجتبی پیرزاده همبازی بوده است . در سایه بان ، سینا مهراد بازیگر نقش حمید بود و از همین سریال توسط حامد عنقا نویسنده و بهرنگ توفیقی (کارگردان) برای سریال پدر انتخاب شد.سینا مهراد همچنین در سریال پدر نیز ایفای نقش کرده است که هم اکنون از شبکه دو در حال پخش می باشد. سریال پدر ابتدا قرار بود ماه رمضان 97 پخش شود و حتی تیزرهای آن از تلویزیون هم پخش می شد، به یکباره از جدول پخش حذف و سریال دیگری جایگزین آن شد.سریال پدراز شنبه تا چهارشنبه راس ساعت 21:30 از شبکه دو به روی آنتن می رود و پنج شنبه ها ساعت 21:30 خلاصه هفتگی آن پخش خواهد شد. اودر این مجموعه بازیگر نقش اول را بر عهده دارد که در دانشگاه با یک دختر به نام لیلا ( ریحانه پارسا) آشنا میشود و دچار ماجراهای عشقی میشود . در سریال پدر سینا مهراد بازیگر نقش حامد است .در این سریال مهدی سلطانی و بیژن امکانیان نیز بازی کردند .

سینا سهیلی و مهدی سلطانی

 

 

آرزوی سینا مهراد در دنیای هنر

وی درباره پیش بینی پر بیننده بودن سریال رمضانی پدر و تاثیر این سریال بر آینده کاری اش می گوید:در چند سال گذشته تلاش خودم را در عرصه بازیگری داشته ام، اگر خدا بخواهد با پخش سریال «پدر» دیده می شوم و اگر خدا نخواهد هم که هیچ. اما فعلاً به صورت فشرده درگیر کار هستم. همه گروه از کوچکترین عضو گرفته تا راس کار، نهایت تلاش خودشان را دارند تا کار به بهترین شکل انجام شود .

سینا سهیلی در سریال پدر

 

 

سینا مهراد درمورد نقش خود در سریال پدر اینچنین می گوید .

حامد از لحاظ پایه و درون خیلی به من نزدیک است، چون من هم در خانواده ای مذهبی بزرگ شده و زندگی می کنم؛ اما او شیطنتی را که من دارم ندارد. حامد آدم خیلی آرامی است که سرش به کار خودش گرم است، زندگی اش را پیش می برد و به کسی کاری ندارد. شخصیت مادرم در سریال که خانم لعیا زنگنه ایفای آن را برعهده دارند، خیلی به مادر خودم شبیه است. حتی قربان صدقه رفتن ها و نگاه کردن های او به حامد نیز مثل رابطه مادرم با من است. آقای مهدی سلطانی هم که نقش پدرم را بازی می کنند، دکتر و استاد دانشگاه هستند و من که هیچوقت برخوردی با او نداشتم، یکی از آرزوهایم بازی کنار ایشان بود. حرف زدن معمولی آقای سلطانی سر صحنه برای من به منزله کلاس بازیگری است و هر جمله ای را که به من می گویند طلا می گیرم و در ذهنم حفظ می کنم. که ادامه را در تلویزیون مشاهده خواهید کرد .

سینا مهراد

 

 

بازیگر مقابل

بازیگر سریال «سایه بان» درباره بازیگری که نقش روبروی او را بازی می کند، نیز گفت:از روز اولی که به پروژه پیوستم با خیلی ها برای این شخصیت اتود زدیم. من به شخصه 500 نفر آدم برای نقش لیلا دیدم و در آخر قسمت ریحانه پارسا بود که این نقش را ایفا کند. خوشبختانه روز اولی هم که مشغول دورخوانی بودیم، با هم ارتباط برقرار کردیم. به نظرم او هنوز باید تجربه کند اما بازیگر خوبی به حساب می آید و پارتنر خوبی هم برای من است .

سینا سهیلی و لعیا زنگنه

 

 

علت پیوستن به سریال پدر

سینا مهراد انگیزه اصلی اش از پیوستن به «پدر» را نام نویسنده و کارگردان آن دانست و تاکید کرد:اولین دلیلی که باعث پیوستنم به این پروژه شد، اسم آقایان عنقا و توفیقی بود. هر دو این عزیزان کار درست هستند. آقای عنقا که در عرصه نویسندگی بسیار عالی است و آقای توفیقی هم که به نظر من یکی از بهترین های تلویزیون در سریال سازی به حساب می آید. من و آقای توفیقی حرف همدیگر را می فهمیم و نکاتی را که او سر صحنه به من می گوید، چشم بسته انجام می دهم و دقیقا می دانم چه می خواهد. شنیدن نام این دو نفر کافی بود که با کمال میل به سریال بپیوندم. با خواندن قصه کار هم حسابی از آن خوشم آمد. به اعتقاد من این دو نفر در درجه اول آدم های بسیار خوبی هستند و سپس افراد حرفه ای در کارشان به حساب می آیند .

حامد و لیلا

 

 

فیلم شناسی سینا مهراد

سینمایی

1395 رفتن نوید محمودی

1395 زار نیما فراهی

1392 کلاشینکف سعید سهیلی

1390 پنجشنبه آخر ماه ماشا الله شاهمرادی زاده

1390 گشت ارشاد سعید سهیلی

1380 شب برهنه سعید سهیلی

مجموعه های تلویزیونی

1397 سریال پدر

1396 سایه بان برادران محمودی بازیگر حمید

1393 پرده نشین بهروز شعیبی

صبا سهیلی

 

 

سینا سهیلی و مهدی سلطانی

 

 

سهیلی

 

 

ناصر ملک مطیعی و سینا سهیلی

 

 

سینا سهیلی بازیگر

 

عکس سینا سهیلی

 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/27qdgg