یک‌شنبه 27 اسفند 1402 - 17 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/10/27 14:57
کد خبر: 15105

دعوای اینستاگرامی بهاره رهنما و بیرانوند سوژه شد + عکس

بیرانوند در واکنش به اظهارات بهاره رهنما درباره قوم لر در صفحه اینستاگرام خود نوشت: وطن پرستی آریوبرزن، عدالت ورزی کریم خان زند و آزادی‌خواهی سردار اسعد بختیاری گواه جوهر اصالت در وجود قوم من است

علیرضا بیرانوند ، فوتبالیست در واکنش به اظهارات بهاره رهنما درباره قوم لر در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

وطن پرستی آریوبرزن، عدالت ورزی کریم خان زند و آزادی‌خواهی سردار اسعد بختیاری گواه جوهر اصالت در وجود قوم من است که آن را در برگ برگ تاریخ زرین ایران جاودانه ساخته و در مرتبه بالاتر از زمان می نشاند.

 

S-ghasemSoleymani-photokade-com-3

 

156864948

 

سوژه ای بسیار جالب و جنجالی از دروازه بان  تیم ملی ایران  در خلال  جام ملت های آسیا  مطرح شده است.
 

iOwrY8sf7wKb

 

علیرضا بیرانوند بدون شک از بازیکنان محبوب و بسیار خوب  فوتبال ایران  در طول چند سال گذشته به حساب می آید.  دروازه بان  شماره یک  تیم ملی  ایران و  باشگاه پرسپولیس  به دور از حاشیه های زشت خارج از  زمین  فوتبال همواره از بازیکنانی بوده که اگر حاشیه ای هم داشته فوتبالی بوده و هیچ وقت اسیر اتفاقات ناهنجار برخی فوتبالیست های دیگر نشده است.

 

nbonfctI9W6z

 

اشتباه یک فوتبالدوست عراقی درباره علیرضا بیرانوند

اما در اتفاقی جالب و سوژه ای جنجالی در خلال برگزاری جام ملت های آسیا، یک  فوتبال  دوست عراقی که تیم ملی  ایران  را دنبال می کند عکسی از علیرضا بیرانوند در اینستاگرامش قرار داده و در متن آن نوشته:«علیرضا بیرانوند در کنار 4 همسر و همراه مادرش». این عکس بیرانوند احتمالاً در خلال پشت صحنۀ یک  تئاتر  یا فیلم بوده و این شخص عراقی آن را به همسران بیرانوند ربط داده است.

“علیرضا بیرانوند” بازیکن فوتبال اهل خرم آباد که برای  نفت تهران  بازی می کرد و در حال حاضر برای  پرسپولیس  تهران به عنوان دروازه بان به میدان می رود.
 

LK04bqvGN9SZ

 

uH7HVCLpUwsN

 

PZqvQ9AftCKS

 

زندگینامه علیرضا بیرانوند

  • نام :علیرضا
  • نام خانوادگی :بیرانوند
  • متولد :30 شهریور 1370
  • باشگاه :پرسپولیس تهران
  • شماره پیراهن :1 
  • پست :دروازه بان
  • پای تخصصی :راست
  • محل  تولد  :خرم آباد

 

75RHAiZXgvDU

زندگی شخصی علیرضا بیرانوند

علیرضا بیرانوند (زاده 30 شهریور 1371، سرابیاس) بازیکن فوتبال اهل ایران است ، که در باشگاه فوتبال پرسپولیس و  تیم ملی فوتبال ایران  بازی می کند. بیرانوند برای نخستین بار با تیم پرسپولیس به قهرمانی لیگ دست پیدا کرد.

 

حضور علیرضا بیرانوند در  لیگ برتر ایران

بیرانوند با  نفت  تهران از سال 2011 آغاز به کار کرد. او اولین  بازی  خود را در  جام حذفی  برابر داماش در 25 اکتبر سال 2011 انجام داد. در سال اول خود به عنوان دروازه بان اول تیمش انتخاب شد. نفت در پایان لیگ برتر به مکان سوم رسید و برای اولین بار در تاریخ این باشگاه به  لیگ قهرمانان آسیا  صعود کرد. در 23 مارس 2014، بیرانوند قرارداد خود را با نفت تا سال 2015 تمدید کرد.

 

علیرضا بیرانوند در پرسپولیس تهران

علیرضا بیرانوند در فصل 1395–1396 با قراردادی 2 ساله به باشگاه فوتبال پرسپولیس پیوست.[4] وی در 27 اردیبهشت 95 قراردادی دو ساله با پرسپولیس بست و مدتی بعد این قرارداد را به مدت پنج سال یعنی تا سال 1400 تمدید کرد.

 

ازدواج و همسر علیرضا بیرانوند

علیرضا بیرانود متاهل است و خیلی زود و در سن کم تشکیل  خانواده  داده است و میگوید که یکی از دلایل موفقیت من  ازدواج  زود هنگامم بود. او دو فرزند نیز دارد

 

kvLfar8BUDVV

 

خانواده  ملی پوش جام جهانی 2018

در خانواده ای به دنیا آمد که از نظر مالی خیلی ضعیف بود. او در 15 سالگی با قرض گرفتن  پول  به تهران امد تا بتواند به علاقه اش به فوتبال برسد. هم اکنون او دروازه بان اول تیم ملی و و تیم پرسپولیس است و شماره 1 را به تن میکند.
 
علیرضا بیرانوند درباره زندگی و خانواده خود بیان نموده است که وضعیت خانوادگی در زمان نوجوانی وی ضعیف بوده است و در سال 86 وی برای رفتن به تهران از خرم اباد از اقوام خود پول قرض گرفته تا با  اتوبوس  به تهران بیاید تا بتواند پیشرفت نماید.

 

 

شروع حرفه ای فوتبال علی بیرانوند

وی بعد ورود به تهران به تیم وحدت تهران پیوسته در سنین نوجوانی و بعد ازن توسط اقای کمپانی به تیم نوجوان نفت تهران انتقال پیدا کرده است .

علیرضا بیرانوند درباره زندگی خود در تهران قبل از مشهور شدن میگوید که دز اغاز ورودش در تهران خانه عمه اش زندگی میکرده و در یک فست فود کار می نموده است و بعد از در یک کارواش به علت قد بلندش مسئول کار و نظافت ماشین های شاسی بلند بوده است .

علیرضا بیرانوند ابتدا در پست حمله بازی میکرده است که بعد از یکبار در دروازه ایستادن همه وی را تشویق کرده اند که به خاطر نترس بودن و قد و هیکل و دست های کشیده وی بیشتر توانست در این پست موفق شود .

وی بعد از حضور در تیم نوجوانان نفت به تیم بزرگسالان ورود پیدا نمود و در سال 2011 اولین بازی خود را برای این تیم آغاز نمود و خیلی زود خود را نشان داد.

 

10531463603348456363

 

قهرمانی های بیرانوند با پرسپولیس

لیگ برتر

  • قهرمانی در  لیگ برتر فوتبال ایران  96–1395
  • قهرمانی در  لیگ برتر فوتبال  ایران 97–1396

 

سوپر جام 

  • قهرمانی در سوپر جام فوتبال ایران 1396
  • قهرمانی در سوپر جام فوتبال ایران 1397

 

افتخارات فردی علیرضا بیرانوند

  • دروازه بان برتر سال فوتبال ایران:3 بار
  • حضور در تیم فصل لیگ برتر فوتبال ایران:2 بار
  • بهترین دروازه بان  فیفا  نامزد شده 2017 (جایگاه نهم)

 

RBY3KupWEV3k

 

حرف های علیرضا بیرانوند پس از دریافت جایزه بهترین دروازه بان

علیرضا بیرانوند بعد از انتخاب خود به عنوان بهترین دروازه بان گفت:این جایزه را مدیون کادر فنی و بازیکنان، مخصوصا آقای برانکو، آقای گرشاسبی مدیریت باشگاه و مخصوصا تماشاگران دوست داشتنی پرسپولیس هستم.

او ادامه داد:این جایزه را به تمام باشگاه پرسپولیس تقدیم می کنم؛ سه بار بهترین گلر شدم و یک بار هم فقط بخاطر شیطنت های خودم به این مهم نرسیدم.

دروازه بان پرسپولیس اضافه کرد:تندیس  کفش  و توپ طلا را داشتم و امسال تندیس دستکش را دریافت کردم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/2ayxvl