شنبه 26 اسفند 1402 - 16 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/10/26 02:20
کد خبر: 15072

خلاصه قسمت دیشب هم رفیق با اجرای شهاب حسینی + فیلم

برنامه همرفیق یک برنامه اینترنتی با اجرای شهاب حسینی است. شهاب حسینی سال‌ها از کار اجرا دور بوده و اکنون قصد دارد تجربه‌ای تازه را رقم بزند.

برنامه همرفیق یک برنامه اینترنتی با اجرای شهاب حسینی است. شهاب حسینی سال‌ها از کار اجرا دور بوده و اکنون قصد دارد تجربه‌ای تازه را رقم بزند. او در سال ۱۳۷۷ با اجرای برنامه اکسیژن که برنامه‌ای پرطرفدار بود اولین حضور تلویزیونی‌اش را تجربه کرد.

 

همرفیق یک برنامه ترکیبی و گفت‌وگو محور است که با کارگردانی و اجرای شهاب حسینی است. شهاب حسینی در برنامه خودش روبه‌روی مهمانان محبوب و سرشناس می‌نشیند. احتمالا بسیاری از چهره‌هایی که کمتر گفت‌وگو می‌کنند و در برنامه‌های اینترنتی و تلویزیونی حاضر نمی‌شوند، به اعتبار جایگاه هنری شهاب حسینی در «همرفیق» حضور خواهند یافت

 

شوخی خنده دار حجازی با جواد عزتی در برنامه هم رفیق

 

 

این برنامه محور هنری و اجتماعی با مهمانانی مشهور دارد. تهیه‌کننده برنامه همرفیق حسن خدادادی و نویسندگی آن را سروش صحت بر عهده دارد. این برنامه قرار است میزبان چهره‌های محبوب کشور در فضایی باشد. در ششمین قسمت از این برنامه هادی حجازی فر هنرپیشه ی تئاتر، سینما و تلویزیون حضور پیدا می‌کند.

پخش برنامه اینترنتی همرفیق به تهیه‌کنندگی حسن خدادادی از ۲۰ آذر آغاز ‌شده و به صورت هفتگی هر پنجشنبه منتشر خواهد شد.

 

156864948

 

مهمان های همرفیق

در قسمت اول از برنامه همرفیق نوید محمدزاده مهمان شهاب حسینی بود و همرفیق وی نیز وحید جلیلوند بود. کارگردانی که در دو فیلم اخیر خود که از جمله محبوب ترین و مورد توجه قرار گرفته ترین آثار اخیر سینمای ایران نیز بودند، یعنی “بدون تاریخ بدون امضا” و فیلم “شب داخلی دیوار” نوید محمدزاده نقش های اصلی آن را بازی می کرده است.

 

همچنین در قسمت دوم نیز هوتن شکیبا به همراه همرفیق خود یعنی بهرام افشاری در برنامه همرفیق حضور داشت. در قسمت سوم نیز پژمان جمشیدی  مهمان شهاب حسینی شده است.

 

تیزر قیمت ششم برنامه هم رفیق

 

 

استقبال باورنکردنی از همرفیق

برنامه همرفیق شهاب حسینی از وقتی که پخش شده است به شدت مورد استقبال کاربران قرار گرفته است. چیزی که هیچ کس انتظار آن را تا این حد حداقل نداشت.

 

استقبال مخاطبین از این برنامه به حدی بوده که بنابر گزارش های سایت کول دانلود، میزان خرید و دانلود آن حتی از فیلم های سینمایی پحش شده اخیر نیز رقم بالاتری بوده است. چیزی که به شدت شگفت انگیز است که یک برنامه به سبک مصاحبه و گفتگو تا این حد محبوب باشد و کاربران تمایل به تماشای آن داشته باشند.!

 

ali_daie_2

 

 

بیوگرافی کامل شهاب حسینی + ماجرای طلاق از همسرش

 

سید  شهاب الدین حسینی  تنکابنی درسال 1352 در تهران متولد شد. شهاب حسینی اولین فرزند خانواده اش است و  شهاب حسینی  یک برادر و دو خواهر دارد. تحصیلات دانشگاهی شهاب حسینی دررشته روانشناسی دانشگاه تهران بود که آن را به قصد مهاجرت به کانادا ناتمام گذاشت.

 

من متولد شهریور 1328 هستم. شهاب فرزند اول من است و مهدی فرزند دوم. شهاب که به کار بازیگری مشغول است و مهدی هم علاقه مند موسیقی. غیر از شهاب و مهدی، دو دختر هم دارم. مختصر زندگی من هم به این ترتیب است که وقتی دیپلم گرفتم، برای ادامه تحصیل به دانشکده خلبانی رفتم ولی چون دو تا از برادرانم در آن زمان قبل از انقلاب سیاسی بودند، اخراجم کردند.

 

بعد از آن رفتم رشته زبان و ادبیات انگلیسی و سرنوشت طوری رقم خورد که دبیر بشوم. 30سال کارمند آموزش پرورش بودم. البته فعالیت های دیگری هم داشتم؛ مثل فعالیت های تجاری.

 

در کنار این فعالیت هایی که گفتم، شعر هم می گفتم و داستان هم می نوشتم. حتی یادم هست چند فیلمنامه هم نوشتم اما مهم تر از همه، ترجمه هایی بود که در آن زمان انجام دادم. دو سه کار، از آثار ژول ورن را ترجمه کردم؛ مثل «بیست هزار فرسنگ زیر دریا» و «دور دنیا در هشتاد روز» و بعد از آن به همراه آقای سیفی قمی شروع کردیم به ترجمه کتاب «نگاهی به ایران». این کتاب را مهندس هوشنگ سیحون در خارج از کشور منتشر کرده بود و شرح دیده های او(طراحی ها و کروکی ها) در سفر به روستا های اطراف تهران، شهرستان ها، اماکن تاریخی و.... است.

 

 

ماجرای طلاق

 از دیروز خبر طلاق شهاب از پریچهر قنبری در فضای مجازی دست به دست می شود. اما ماجرای طلاق شهاب حسینی بازیگر معروف کشورمان از همسرش چیست؟  بنا بر اطلاعات موجود این خبر هیچ سندیت موثقی ندارد و از اساس کذب است. شهاب حسینی در صفحه اینستاگرامش همسرش را فالو کرده بود اما چندی پیش وی را آنفالو کرد. همچنین هیچ تصویری از همسر شهاب حسینی در صفحه شخصی این بازیگر معروف وجود ندارد. از این رو مخاطبان علاقه مند به شهاب حسینی احتمال جدایی این بازییگر مطرح سینمای کشور از همسرش را مطرح کردند. شهاب حسینی روز گذشته بر اثر تنگی نفس به یکی از بیمارستان تهران منتقل شد و برخی رسانه ها از سکته قلب وی خبر دادند که همین امر سبب رنجس خانواده شهاب حسینی و همسر شهاب حسینی شد.

 

 

تاسیس گروه موسیقی هفت توسط شهاب حسینی و برادرش

حسینی به همراه چندی از دوستانش و همچنین برادرش سید مهدی حسینی، گروه موسیقی هفت را تاسیس کردند. تا کنون چهار مجموعه آهنگ از این گروه منتشر شده است که شهاب حسینی در آلبوم یک و دو به دکلمه پرداخته و درآلبوم سه و چهار خوانندگی کرده است.

 

1398021713583864217369964

داستان آشنایی و ازدواج شهاب حسینی و همسرش

22ساله بودم که با بچه های تئاتر دانشگاه تهران کار می کردم؛ جوانی سرگشته از طبقه متوسط جامعه که به امکانات تفریحی متمولانه دسترسی نداشت. تا قبل از این که همسرم را ببینم، قصد ازدواج نداشتم تا این که روزگار ما را در برابر هم قرار داد. به او پیشنهاد آشنایی دادم اما همسرم هیچ اعتقادی به اینگونه دوستی ها و آشنایی ها نداشت و گفت:اگر کسی واقعا عاشق است و تمایل قلبی برای رسیدن به دختر مورد علاقه اش دارد، باید در این راه صادقانه گام بردارد و بنابراین موضوع را با خانواده ام در میان گذاشتم و مصمم به ازدواج شدم. دیگر تکه دوم زندگی ام را پیدا کرده بودم. بعد از صحبت های اولیه و رسم و رسومی که در این رهگذر طی می شود، بعد از 4-3 ماه نامزدی، عقد کردیم اما شرایط برگزاری جشن عروسی را نداشتم، از طرفی مایل بودم استقلال در زندگی را با برگزاری جشن توسط خودم آغاز کنم؛ به همین دلیل 3 سال طول کشید تا ما به جشن عروسی برسیم.

 

WhatsApp+Image+2020-02-06+at+20.05.06+(1)

 

از صفر شروع کردیم

من آن زمان سیدشهاب الدین حسینی بودم. فقط همین. خلاصه اینکه ما از صفر و درکنار هم شروع کردیم. البته پدرومادر هردوی ما سعی داشتند که دستمان را بگیرند. اما ما قرار گذاشته بودیم که روی پای خودمان بایستیم و خوشبختانه همین طور هم شد. خلاصه اینکه من سیدشهاب الدین 22ساله و پریچهر 15 ساله زندگی مشترکمان را با تمام کم و کاستی هایش شروع کردیم و تا امروز باوجود همه سختی ها و فراز و نشیب ها در تمام مدت در کنار هم بودیم.

 

فرزندان شهاب حسینی

شهاب حسینی و پریچهر حسینی صاحب 2 پسر به نام های «محمد امین» و «امیر علی» هستند.

پسر اول او محمد امین است که در روز تولد شهاب حسینی یعنی 14 بهمن در 1382 متولد شد. محمد امین عاشق «بت من» و «اسپایدر من» است. محمد امین قشنگ ترین هدیه خدا به من و زندگی ام بوده است.

امیر علی حسینی، پسر دوم شهاب حسینی که 20 مرداد یک ساله شده است

 

کافه شهاب حسینی

شهاب حسینی و همسرش یک کافه در لواسان دارند. مدیریت این کافه به عهده پریچهر حسینی همسر شهاب حسینی است. کافه هنر طراحی و دکوراسیون داخلی جالبی دارد. نه می توانید بگویید شبیه خانه است نه می توانید صرفا به شکل یک کافه به آن نگاه کنید زیرا آمیزه ای از هر دوی این هاست! کافه از بیرون به شکل یک کلبه کوچک جنگلی است البته اگر با کمی دقت به اطرافش نگاه کنید متوجه قسمت دیگری در خارج کلبه می شوید که از چند صندلی و 2 آکواریوم بزرگ که ماهی های بسیار زیبایی هم دارند، درست شده که فضایی ساده اما دوست داشتنی را شکل داده است و بیشتر شبیه لوکیشن یک فیلم به نظر می رسد.

 

820_Piroozi-1398-09-13_1575407413 - Copy

 

کافه ی شهاب حسینی و همسرش در لواسان

وقتی از او می پرسم که قصدش از برپایی این کافه چه بوده، در پاسخ می گوید:دلایل متعدد و مختلفی داشت. یکی این بود که دلم نمی خواست به لحاظ اقتصادی فقط به سینما وابسته باشم. یکی دیگر از اهدافم هم از ایجاد این کافه بنابر همان ضرب المثل فرانسوی است که می گوید:ایده های بزرگ همیشه از پشت میزهای کوچک کافه ها شکل می گیرد. هدفم این بود که در اینجا ایده های خوب و خلاق هنری شکل بگیرد. اما ظاهرا یکی دیگر از دلایلی که باعث شده شهاب این کافه کوچک را راه اندازی کند این بوده که پایگاهی داشته باشد برای دیدار دوستان و دوستدارانش تا در فرصت هایی که دست می دهد بتواند با آن ها گپ و گفتی داشته باشد. رضا صادقی افطار ماه رمضان امسال میهمان کافه هنر بود.

 

شاید بد نباشد که شما هم بدانید این کافه دوست داشتنی تا به حال میزبان استاد جمشید مشایخی و رضا صادقی در سالروز تولدشان بوده است تا با این کار بیشتر از قبل به هویت خود اعتبار بخشد.

 

با اوج گرفتن شهاب خودم را می بینم

اینکه شاهد باشی همسرت با سرعت و شتاب، همه سرازیری ها را طی می کند و تو در حاشیه ای، یعنی با وجود اینکه همسرش بودی و هستی و شاید نزدیک ترین فرد زندگی، او درست مثل دیگران که از بیرون شاهد رشد او هستند باید از پشت صحنه تماشاگر صعودش باشی، در ظاهر سخت به نظر می رسد. اما این تنها یک بخش از ماجراست یعنی چیزی که شاید از بیرون قابل دیدن و تصور و قضاوت است. اما یک بخش دیگر ماجرا تصویری است که من و شهاب خودمان از زندگی مشترک مان داریم. خیلی ها حتی با نگاهشان بارها از من پرسیدند که تو چطور نشستی تا شهاب روزبه روز محکم تر بایستد. اما حقیقت برای من چیز دیگری است. با اوج گرفتن شهاب من خودم را می بینم که رشد می کنم.

 

820_Hadaf-1398-09-13_1575407433

 

دنیای بازیگری شهاب حسینی

کار خود را با تئاتر دانشجویی و سپس گویندگی رادیو آغاز کرد، سپس در برنامه ای به نام "اکسیژن" درتلویزیون ظاهرشد.

 

820_Esteghlal-1398-09-13_1575435470

اولین اجرای شهاب حسینی در تلویزیون

در چند برنامه دیگر هم مانند بر پا بر پا، به رنگ صبح، سایه روشن و... به عنوان مجری حضورداشت، با سریال خانواده پس از باران پا به عرصه بازیگری گذاشت. او سالهای بعد هم به کار بازیگری و هم اجرا پرداخت. وی بخاطر بازی در فیلمهای سینمایی واکنش پنجم و شمعی در باد و محیا مورد توجه قرار گرفت، درسال 1386 برای فیلم محیا از جشنواره بین المللی فیلم فجر، موفق به کسب دیپلم افتخار بهترین بازیگر نقش اول مرد شد، و در سال 1387 در همین جشنواره برای فیلم سوپراستار سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد را دریافت کرد. همچنین وی به خاطر فیلمهای پرسه در مه به کارگردانی بهرام توکلی و درباره الی به کارگردانی اصغر فرهادی بازیگر مرد برگزیده چهاردهمین جشن بزرگ سینمای ایران نیز بود.

 

 

بیوگرافی هادی حجازی

 

  1. نام :هادی
  2. نام خانوادگی :حجازی فر
  3. تاریخ تولد :17 خرداد 1355
  4. محل تولد :خوی آذربایجان غربی
  5. تحصیلات :لیسانس رشته نمایش عروسکی
  6. زمینه فعالیت:سینما
  7. پیشه:بازیگر
  8. فرزندان:هامون

بیوگرافی هادی حجازی فر

هادی حجازی فر متولد 17 خرداد 1355 در خوی بازیگر سینما و کارگردان تئاتر سینما می باشد. از فیلم های هادی حجازی فر می توان ایستاده در غبار، ماجرای نیمروز لاتاری و به وقت شام را نام برد.

 

156864948

 

تحصیلات هادی حجازی فر

هادی حجازی فر فارغ التحصیل لیسانس رشته نمایش عروسکی از دانشگاه تهران می باشد، علاوه بر بازیگری؛ کارگردان است و می گوید و از کودکی علاقه ای به درس نداشته است.

همسر و فرزند هادی حجازی فر

هادی حجازی فر ازدواج کرده و یک پسر به نام هامون دارد.

 

شروع فعالیت هادی حجازی فر با تئاتر

از سال 1370 وقتی 15 ساله بود در شهر خوی آذربایجان غربی فعالیت هنری خود را با تئاتر دانش آموزی شروع کردند و با نمایش فریاد تا نهایت در جشنواره کشور انتخاب شدند.

 

ali_daie_2

حمایت پدر

با حمایت پدرش که رئیس آموزش و پرورش نقده و میاندوآب بود از سالن های تئاتری این سازمان برای کار تئاتری بچه های مدارس استفاده می کردند و تماشاگرانشون هم بچه های کانون و مدرسه بودند.

 

از اولین فیلم تا کارگردانی

هادی حجازی فر بازیگری است که فعالیت خود را با نمایش عروسکی در زمان دانش آموزی و در شهر خوی شروع کرده و تجربه بازیگری و کارگرانی را نیز در کارنامه خود دارد.

 

هادی حجازی فر از کودکی علاقه زیادی به بازیگری و نمایش داشته و در نمایش ها و تئاتر مدرسه حضور فعال داشته تا جایی که بیشترین فعالیتش در کار نمایشی بود و وقت درس خواندن نداشت.

 

156864948

 

شروع فعالیت بازیگری در سینما

هادی حجازی فر در مدت کوتاه در سال96-1395 بسیار موفق عمل کرده و نامش در بهترین و جنجالی ترین فیلم ها دیده شده است.

هادی حجازی فر در مزرعه پدری بازی کرد و مدتی دیده نشد تا اینکه در سریال ایستاده در غبار در نقش احمد متوسلانیبازی کرد و نامش و چهره اش به یکی از چهره های مطرح سینما تبدیل شد. درحال حاضر هادی حجازی فر با بازی در فیلم هایی مانند لاتاری ، دارکوب و ماجرای نیمروز چهره ای مشهور در سینمای ایران محسوب میشود.

استارت موفقیت و شهرت هادی حجازی فر با ( ماجروی نیمروز ) زده شد. هادی حجازی فر علاوه بر بازیگری کارگردانی را نیز شغل اصلی خودش می داند.

شهرت هادی حجازی فر

در سال 1394 وقتی 39 ساله بود در فیلم ایستاده در غبار در مقام بازیگر نقش حاج احمد متوسلیان را بازی کرد، این فیلم سیمرغ بلورین بهترین فیلم جشنواره فجر را گرفت.

 

ali_daie_2

 

فیلم شناسی هادی حجازی فر 

سینمایی های هادی حجازی فر

  1. به وقت شام (1396)
  2. روزهای نارنجی (1396)
  3. لاتاری (1396)
  4. کاتیوشا (1396)
  5. شاه کُش (1396)
  6. استیگمات (1396)
  7. دارکوب (1396)
  8. گیلدا (1395)
  9. ماجرای نیمروز (1395)
  10. ایستاده در غبار (1394)
  11. مزرعه پدری (1383)
  12. تلویزیون
  13. نفس (1396)
  14. ممنوعه (مجموعه نمایش خانگی) (1397)

 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/45ardq