جمعه 10 فروردین 1403 - 29 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/09/19 14:40
کد خبر: 14535

عکسهای لورفته از عروسی مجلل سمانه پاکدل و همسر میلیاردرش + عکس

سمانه پاکدل و هادی کاظمی دو بازیگر جوان ایران به تازگی با هم ازدواج کرده اند عکسهای لو رفته از جشن عروسی سمانه پاکدل و شوهرش هادی کاظمی را برای شما عزیزان در این مطلب تهیه و گردآوری کرده ایم.

سمانه پاکدل بازیگر خوب کشورمان و هادی کاظمی چند سالی است با یکدیگر ازدواج کرده اند. این زوج بازیگر در سال ۹۷ به طور رسمی با یکدیگر ازدواج کردند.

 

کرونا

 

 

image_e8dbea411e09ebb4a289c61a456c98e267529d10

 

JD2vJjQZf4MM

 

 

در این تصویر سمانه پاکدل را با ظاهری متفاوت در کنار هادی کاظمی می بینید.

سمانه پاکدل با انتشار عکسی با همسرش نوشت:

در آستانه ى جهانى نو همراه و هم قبیله بدور از تمام عقاید و باور هاى کهنه و براى بقأ در کره خاکى دنبال فرصت و اقدام بسوى زمینى نو و دنیایى پر از طبیعت وعدالت و دیدن آگاهانه ذهن و زندگى

 

 

QGpi521gRjPT

 

 

او همچنین با انتشار عکسی زیبا نوشت:

سلام خواستم هم یه حالى ازتون بپرسم ، هم بگم همه ى ما کم وبیش ، توى یه شرایطى با تمام سختى ها و دردهامون داریم زندگى میکنیم، فقط دوست داشتم حالى رو که این روزا دارم تجربه میکنم رو با هاتون در میون بذارم و بگم من چند مدتیه دارم تلاش میکنم بیشتر توى لحظه هام حواسم به سپرى شدن این روزا باشه هر چقدر سخت اما دنیا داره کارشو براى همه ى ماانجام میده.. و ما هم بهتر کنار هم با محبت و عشق و همدلى دست هم و بگیریم و به الانمون که میتونیم کمک کنیم حتى با یه لبخند، تا تلفنى حال عزیزى رو پرسیدن ، تا بخشیدن خودمون و هر کسى که ازش به هر دلیلى ناراحتیم و …هر کارى که بتونیم براى دیگران بکنیم حتى اگر حالو احوال خودمون رو به راه نیست، لااقل با این کار انرژى خوبى به خودمون و زندگیمون تزریق میکنیم.

این روزا همدیگرو یادمون نره ، ما آدما بهم نیاز داریم تا زنده بمونیم راستى این روزا حواسمون به بچه ها و نوجوانانمون باشه اینا خیلى حساسند و هنوز تجربه ندارن ، گوششون کنید و براشون وقت بذارین ، براى خودتون و خانوادتون دوستون دارم مردم سرزمینم.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3keemv