پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/08/11 03:22
کد خبر: 13576

مادر مهراد جم کیست؟ + تصاویر دونفره

محسن سعیدی کیا با نام هنری و ملقب به مهراد جم ، جدیدترین خواننده موسیقی پاپ کشور است.

محسن سعیدی کیا با نام هنری و ملقب به  مهراد جم  ، جدیدترین خواننده موسیقی پاپ کشور است. مهراد جم متولد ۱۴ مرداد سال ۱۳۷۶ در شهر آبادان است. اولین فعالیت هنری به صورت جدی مهراد جم ترانه‌ سرایی و آهنگ سازی قطعه میثم ابراهیمی به نام «جان جان» در بهمن سال ۹۷ است.

 

zelzele-1

 

دنیا جهانبخت چگونه مشهور شده؟

دنیا جهانبخت هنر خاصی ندارد، تحصیلات آنچنانی هم ندارد. او در ابتدا حضور کمرنگی در دنیای مد داشت و به عنوان مدل پوشاک و میکاپ آرتیست فعالیت می کرد، نقطه اوج شهرت او زمانی بود که برای عشق از دست رفته اش (ساسی مانکن) اظهار ناراحتی می کرد.

او ویدیوهای زیادی منتشر کرد و به سرعت دیده شد، شمار دنبال کننده های او به طرز عجیبی به 3 میلیون نفر رسید و خانم جهانبخت با یک شکست عشقی به شهرت بالایی رسید! البته خواننده لس آنجلسی (ساسی) اعلام کرده بود که این خانم را نمی شناسد و نمی داند که او چرا این رفتارها را از خود نشان می دهد.

او در یکی از ویدیوهای خود در حال خودکشی با روسری بود، ویدیویی که میلیون ها بار دیده شد و حتی رسانه داخلی به آن واکنش نشان دادند. دنیا جهانبخت با همین استراتژی پیش رفت تا جایی که همه چیز عادی شد و ماجرای شکست عشقی او به موضوعی تکراری تبدیل شده بود.

 

برد+تیم+فوتبال+90+ارومیه+مقابل+استقلال+خوزستان

 

ماجرای دنیا جهانبخت و اشکان اشتیاق

دنیا جهانبخت سپس به دایرکت اشکان اشتیاق پیام داده و به او اظهار محبت می کند، اشکان اشتیاق هم سریعا به این موضوع واکنش نشان داده و پیام های او را در صفحه اش منتشر می کند. نام دنیا جهانبخت دوباره بر سر زبان ها می افتد و او در پیامی دیگر آقای اشتیاق را تهدید می کند. اشکان اشتیاق گفته بود: از دست این چنین افرادی به خدا پناه می برم!

دنیا جهانبخت سپس به دایرکت اشکان اشتیاق پیام داده و به او اظهار محبت می کند، اشکان اشتیاق هم سریعا به این موضوع واکنش نشان داده و پیام های او را در صفحه اش منتشر می کند. نام دنیا جهانبخت دوباره بر سر زبان ها می افتد و او در پیامی دیگر آقای اشتیاق را تهدید می کند. اشکان اشتیاق گفته بود: از دست این چنین افرادی به خدا پناه می برم!

 

 

رابطه دنیا جهانبخت و امیر تتلو

چندی پیش خبر رابطه دنیا جهانبخت با امیر تتلو در شبکه های اجتماعی پخش شده بود. دنیا نسبت او اظهار علاقه کرده بود و امیر تتلو هم قول افشاگری درمورد رابطه اش با دنیا جهانبخت را داده بود.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/39yre4