پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/08/04 06:54
کد خبر: 13401

مریم مومن در لباس عرس + عکس دیده نشده

گریم مریم مومن در فیلم سینمایی عروس نیزار با کارگردانی هادی رمضان پور را در ادامه مشاهده نمایید.

مریم مومن  بازیگر جوان سینما و تلویزیون ایرانی می باشد.  مریم مومن  تاکنون ازدواج نکرده و مجرد است.گریم  مریم مومن  در فیلم سینمایی عروس نیزار با کارگردانی هادی رمضان پور را در ادامه مشاهده نمایید.

 

0738629f-d4a3-4237-a696-0cb2e7b902bd

 

زندگینامه مریم مومنی و همسرش(Maryam Momen)

  • نام اصلی : مریم مومن
  • متولد : 6 مرداد 1377 مشکین شهر اردبیل
  • زمینه فعالیت : سینما ، تئاتر و تلویزیون
  • پیشه : بازیگر
  • مدرک تحصیلی : رشته بازیگری
  • سالهای فعالیت : 1397 تاکنون
  • محل زندگی : تهران
  • قد : 1.77 متر
 
بیوگرافی کامل مریم مومن

مریم مومن متولد 6 مرداد 1377 در مشکین شهر اردبیل بازیگر ایران است.

بیوگرافی مریم مومن بازیگر و همسرش + زندگینامه و عکس

مریم مومن - Maryam Momen

 

مریم مومن - Maryam Momen

تک فرزند خانواده است و دوران کودکی اش را در مشکین شهر اردبیل سپری کرده است.

گرچه پدر نی نواز و هنرمند و مادرش اسب سوار است اما به شدت مخالف ورود وی به عرصه بازیگری و انجام کار هنری بودند.

تنها کسی که از او حمایت کرد خاله اش بود که باعث ورود مریم به بازیگری شد.

 

عکسهای مریم مومن

عکسهای جدید مریم مومن

 

دانشجوی رشته بازیگری است ، او فعالیت خود را از تئاتر شروع کرده و حالا بعنوان بازیگر وارد تلویزیون شده است ، وی از جمله چهره های جدید الورود به عرصه بازیگریست.

یک تورک شیطون!

همه جا از اصالتم گفته ام و تا 8 سالگی در اردبیل بودم. عشق من به بازیگری از 5 سالگی شروع شد که پسرعموی پدرم برای ساخت یک فیلم کوتاه از من دعوت کرد اما زمانی که بزرگ شدم بین من و این ماجراها وقفه افتاد و این فیلم هم ساخته نشد اما این عشق به بازیگری از همانجا جوانه زد تا اینکه ما به تهران آمدیم.

مریم مومن می گوید متولد شده شهر مشگین شهر اردبیل و محله قروه درویش هستم و با افتخار تورکم ، او در دوران کودکی به شدت شیطون و بازیگش و زرنگ بود.پدرش به ترکی او را اوغلوم (پسرم) صدا می زند!

 

استایل مریم مومن

 

مهندسی پزشکی و بازیگری

خانواده من همیشه دوست داشتند که من دکتر یا مهندس شوم اما همیشه ته دلم دوست داشتم که به بازیگری برسم و پنهانی کلاس های بازیگری می رفتم و کاراته هم کار میکردم و زمانی که بیرون میرفتم برای ورزش در این کلاس ها شرکت میکردم تا اینکه اول دبیرستان بودم و به خانواده ام از علاقه ام گفتم و برای من شرط گذاشتند که باید مهندسی پزشکی قبول بشوم.

من مهندسی پزشکی اصفهان قبول شدم اما نرفتم و پنهانی با خاله ام برای دوره گذراندن و تست بازیگری میرفتم تا اینکه از طریق مریم خدارحمی که با هم کار کوتاه بازیگری داشتیم مطلع شدم که برای بانوی عمارت بازیگر میگیرند و من عکسم را هم فرستادم و در کمال ناباوری با من قرار گذاشتند اما من نرفتم و بعدا پیگیری کردند و من ناخودآگاه قبول کردم و رفتم و همیشه قبل از بازی ذوق زده بودم و اینطور نبود که من کل فیلمنامه را داشته باشم و سکانس به سکانس با عوامل فیلم پیش رفتم .

 
شروع با تئاتری دانشجویی

مریم خانوم مومنی فعالیت خود را در عرصه بازیگری با تئاتر دانشجویی شروع کرد ، اما هنوز حضور جدی در تئاترهای مشهور نداشت.

 

عکس مریم مومن بازیگر نقش فخرالزمان

 

آشنایی با بازیگر نقش فخرالزمان در سریال بانوی عمارت

شبکه سه سیما بعد از مدتها با سریالی متفاوت مهمان شبهای پاییزی مخاطبانش شد و سریال بانوی عمارت به کارگردانی عزیزالله حمیدنژاد با بازی ستاره های سرشناس دنیای هنر و بازیگرانی جوان جلوی دوربین رفت.

 

بازیگران باتجربه ای چون پانته آ پناهی ها ، اندیشه فولادوند ، غزل شاکری ، شبنم فرشادجو ، رامتین خداپناهی و ... در کنار چهره های تازه کار و جوان به ایفای نقش هایی متفاوت پرداختند و گویا در اولین شبهای پخش این سریال مورد توجه مخاطبان قرار گرفته است.

یکی از بازیگرانی که در اولین قسمت پخش سریال بانوی عمارت مورد توجه مخاطبان این سریال قرار گرفت بازیگر نقش فخرالزمان بود که بازی او از سوی مخاطبان این سریال مورد توجه قرار گرفت و پیگیری ها برای شناخت بازیگر این نقش زیاد شد.

 

مریم مومن بازیگر نقش فخرالزمان در بانوی عمارت

مریم مومن بازیگر نقش فخرالزمان در سریال بانوی عمارت است که برای اولین بار در این نقش جلوی دوربین رفت و در اولین تجربه بازیگری توانست نگاه های زیادی را به سمت خود جلب کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/36pw94