یک‌شنبه 27 اسفند 1402 - 17 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/08/01 17:49
کد خبر: 13327

فرصت بزرگ برای رقیب دخیا؛ دیدار مهم با پاریسی‌ها

​دین هندرسون سنگربان جوان یونایتد با توجه به مصدومیت داوید دخیا فردا فرصت بزرگی خواهد داشت تا در بازی بزرگ مقابل PSG خودش را ثابت کند.

دین هندرسون دروازه بان جوان منچستریونایتد در دیدار این هفته مقابل ساوتهمپتون در لیگ برتر در بین دو نیمه جانشین داوید دخیای مصدوم شد. بازی ای که یونایتد در آن 3-2 به پیروزی رسید. با توجه به اینکه احتمال رسیدن داوید دخیا به بازی فردا مقابل PSG اندک به نظر می رسید این بزرگترین فرصت برای هندرسون جوان است تا خودش را به یونایتدی‌ها ثابت کند.

وقتی فردا یونایتد در یک بازی مهم در لیگ قهرمانان مقابل PSG قرار می گیرد دین هندرسون 23ساله فرصت این را خواهد داشت که در بزرگترین بازی دوران فوتبالی اش شرکت کند. البته این بستگی به میزان جدی بودن مصدومیت دخیا دارد که امروز بعد از بررسی های کامل مشخص خواهد شد.

در اینکه نیمار، کیلیان امباپه و دیگر بازیکنان PSG فردا دین هندرسون را با آزمایشی به مراتب سخت تر از نیمه دوم بازی مقابل ساوتهمپتون روبرو خواهند کرد هیچ شکی نیست.

در روز بازی یونایتد و ساتهمپتون بینندگان تلویزیونی به وضوح دیدند که در نیمه دوم مسابقه دین هندرسون که تازه به میدان وارد شده بود پر سر و صدا ترین بازیکن میدان بود و صدای داد و فریاد او خطاب به هم تیمی‌هایش دائم به گوش می رسید. مشخص بود که هندرسون سعی دارد خودش را به عنوان دروازه بانی فعال و بازی‌خوان معرفی کند که می‌تواند به عنوان شماره یک اصلی یونایتد به ایفای نقش بپردازد.

 

منبع: ورزش سه 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/48wla4