یک‌شنبه 27 اسفند 1402 - 17 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/07/30 18:12
کد خبر: 13312

تغییر چهره عجیب سمانه پاکدل بعد از ازدواج با هادی کاظمی + تصاویر جذاب

در این تصویر تغییر چهره سمانه پاکدل را در کنار همسرش هادی کاظمی مشاهده می کنید.

سمانه پاکدل بازیگر خوب کشورمان و هادی کاظمی چند سالی است با یکدیگر ازدواج کرده اند. این زوج بازیگر در سال ۹۷ به طور رسمی با یکدیگر ازدواج کردند.

 

JD2vJjQZf4MM

 

در این تصویر سمانه پاکدل را با ظاهری متفاوت در کنار هادی کاظمی می بینید.

سمانه پاکدل با انتشار عکسی با همسرش نوشت:

در آستانه ى جهانى نو همراه و هم قبیله بدور از تمام عقاید و باور هاى کهنه و براى بقأ در کره خاکى دنبال فرصت و اقدام بسوى زمینى نو و دنیایى پر از طبیعت وعدالت و دیدن آگاهانه ذهن و زندگى

 

QGpi521gRjPT

 

او همچنین با انتشار عکسی زیبا نوشت:

سلام خواستم هم یه حالى ازتون بپرسم ، هم بگم همه ى ما کم وبیش ، توى یه شرایطى با تمام سختى ها و دردهامون داریم زندگى میکنیم، فقط دوست داشتم حالى رو که این روزا دارم تجربه میکنم رو با هاتون در میون بذارم و بگم من چند مدتیه دارم تلاش میکنم بیشتر توى لحظه هام حواسم به سپرى شدن این روزا باشه هر چقدر سخت اما دنیا داره کارشو براى همه ى ماانجام میده.. و ما هم بهتر کنار هم با محبت و عشق و همدلى دست هم و بگیریم و به الانمون که میتونیم کمک کنیم حتى با یه لبخند، تا تلفنى حال عزیزى رو پرسیدن ، تا بخشیدن خودمون و هر کسى که ازش به هر دلیلى ناراحتیم و …هر کارى که بتونیم براى دیگران بکنیم حتى اگر حالو احوال خودمون رو به راه نیست، لااقل با این کار انرژى خوبى به خودمون و زندگیمون تزریق میکنیم.

این روزا همدیگرو یادمون نره ، ما آدما بهم نیاز داریم تا زنده بمونیم راستى این روزا حواسمون به بچه ها و نوجوانانمون باشه اینا خیلى حساسند و هنوز تجربه ندارن ، گوششون کنید و براشون وقت بذارین ، براى خودتون و خانوادتون دوستون دارم مردم سرزمینم.

 

منبع : اینستاگرام

 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/2lgwk3