دوشنبه 28 اسفند 1402 - 18 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/07/06 15:55
کد خبر: 12607

عکس لورفته از مجری شبکه سه پس از مهاجرت + تصاویر

در بحبوحه مهاجرت و کشف حجاب سلبریتی های ایرانی اکنون خبر می رسد ناهید لیان که سابقه فعالیت در رادیو و همچنین شبکه سوم سیما به عنوان مجری را دارد نیز کشف حجاب کرده است.

در بحبوحه مهاجرت و کشف حجاب سلبریتی های ایرانی اکنون خبر می رسد ناهید لیان که سابقه فعالیت در رادیو و همچنین شبکه سوم سیما به عنوان مجری را دارد نیز کشف حجاب کرده است. لیان بعد از قطع همکاری با صدا و سیما به خارج از کشور مهاجرت کرده و با مردی انگلیسی ازدواج کرد. از همان ابتدا وی پس از علنی کردن سکونت خود در لندن، تصاویری از خود و همسرش به نام رابرت را در شبکه های اجتماعی اش منتشر کرد.

​​​​

ناهید لیان متول ۲۸ مرداد سال ۱۳۶۰ بوده و همانطور که گفته شد در صدا و سیما سابقه گویندگی و مجری گری دارد. در هفته های اخیر تصاویر بی حجاب و گاه نیمه برهنه او در شبکه های اجتماعی و به خصوص اینستاگرام جنجال آفرین شده است. وی در سال ۱۳۹۴ با مردی به نام رابرت آشنا شده و همان سال پس از ازدواج با وی به انگلیس نقل مکان کرده و در لندن ساکن شد.

 

 

53jSUFu4LeGP

 

لیان پس از اعلام رسمی ازدواجش با این مرد انگلیس در یک پست اینستاگرامی در این باره چنین نوشت: « تک تک روزهای قشنگی رو که باهم تا به امروز زندگی کردیم یادمه ، ما باهم (ما)شدیم ، ما باهم بزرگ شدیم ، ما باهم ساختیم ، ما باهم کاشتیم و برداشتیم ، ما زندگی برامون یعنی فقط ما ، یعنی خونواده ی خوشگلمون ، خونواده ای که آرامش و شادی ستون اصلیشه ، ما زندگی رو باهم فقط زندگی نمیکنیم ، ما از تک تک لحظه هاش لذت میبریم و این رمز خوشبختیمونه».

 

 

8KyduCqncWQL

 

 

منبع: رکنا


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4dkkw2