پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1400/03/03 22:00
کد خبر: 16019

بیوگرافی خواندنی مائده سریال احضار + عکس

مائده سریال احضار بازیگر سینما و تلویزیون است.

به گزارش مستقل آنلاین :adrinasadeqi در شبکه اینستاگرام فعال است که میتوانید با فالو کردن او دنبال کنید و تصاویر بیشتر و با کارهای هنری او اشنا شوید. البته وی فعالیت کمی در فضای مجازی دارد و تعداد کمی عکس در صفحه شخصی خود به اشتراک گذاشته است. مائده سریال احضار بازیگر سینما و تلویزیون است.

 

آدرینا+صادقی

خانواده و زندگی شخصی

این بازیگر جوان در پیج اینستاگرامش هیچ گونه اشاره ای به خانواده اش نکرده و گویا علاقه ای ندارد که اطلاعاتی درباره زندگی شخصی و خانوادگی خود در صفحه اینستاگرامش به اشتراک بگذارد و حریم شخصی و خصوصی خود را حفظ کرده است.

 

شهرت با سریال احضار

او کار هنری را با تئاتر آغاز کرده و حالا در اولین تجربه بازیگری خود در قاب تلویزیون در سریال احضار به کارگردانی علیرضا افخمی در ماه رمضان ۱۴۰۰ در شبکه یک دیده شده است.

وی ایشان یکی از بازیگران با استعداد و آینده دار عرصه هنر است که با درخشش در سریال احضار ، احمتالا در آینده در کارهای بیشتری او را خواهیم دید.

او در این سریال تجارب خوبی را در کنار بازیگران سرشناس و مطرحی چون آرش مجیدی، رضا توکلی، نسرین نکیسا، مرتضی کاظمی ،مینو آذرمگین در نقش زهره، دینا هاشمی در نقش سوسن و میلاد میرزایی در نقش محسن و افسانه چهره‌آزاد، علی دهکردی، خیام وقار کاشانی، درسا بختیار، غزال نظر و صالح میرزاآقایی و … می باشد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4v5zpn