پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/10/27 10:54
کد خبر: 15101

بیماری جواد عزتی توسط شهاب حسینی در برنامه هم رفیق لورفت+فیلم

خاطره خنده‌دار شهاب حسینی از شوخی‌ جواد عزتی با دستیار کارگردان در پشت صحنه سریال سرزمین کهن که در برنامه همرفیق بازگو کرد را ببینید و بشنوید. .

خاطره خنده‌دار شهاب حسینی از شوخی‌ جواد عزتی با دستیار کارگردان در پشت صحنه سریال سرزمین کهن که در برنامه همرفیق بازگو کرد را ببینید و بشنوید. .

 

 

برنامه همرفیق یک برنامه اینترنتی با اجرای شهاب حسینی است. شهاب حسینی سال‌ها از کار اجرا دور بوده و اکنون قصد دارد تجربه‌ای تازه را رقم بزند. او در سال ۱۳۷۷ با اجرای برنامه اکسیژن که برنامه‌ای پرطرفدار بود اولین حضور تلویزیونی‌اش را تجربه کرد.

 

 

همرفیق یک برنامه ترکیبی و گفت‌وگو محور است که با کارگردانی و اجرای شهاب حسینی است. شهاب حسینی در برنامه خودش روبه‌روی مهمانان محبوب و سرشناس می‌نشیند. احتمالا بسیاری از چهره‌هایی که کمتر گفت‌وگو می‌کنند و در برنامه‌های اینترنتی و تلویزیونی حاضر نمی‌شوند، به اعتبار جایگاه هنری شهاب حسینی در «همرفیق» حضور خواهند یافت

 

 

این برنامه محور هنری و اجتماعی با مهمانانی مشهور دارد. تهیه‌کننده برنامه همرفیق حسن خدادادی و نویسندگی آن را سروش صحت بر عهده دارد. این برنامه قرار است میزبان چهره‌های محبوب کشور در فضایی باشد. در ششمین قسمت از این برنامه هادی حجازی فر هنرپیشه ی تئاتر، سینما و تلویزیون حضور پیدا می‌کند.

پخش برنامه اینترنتی همرفیق به تهیه‌کنندگی حسن خدادادی از ۲۰ آذر آغاز ‌شده و به صورت هفتگی هر پنجشنبه منتشر خواهد شد.

 

156864948

 

مهمان های همرفیق

در قسمت اول از برنامه همرفیق نوید محمدزاده مهمان شهاب حسینی بود و همرفیق وی نیز وحید جلیلوند بود. کارگردانی که در دو فیلم اخیر خود که از جمله محبوب ترین و مورد توجه قرار گرفته ترین آثار اخیر سینمای ایران نیز بودند، یعنی “بدون تاریخ بدون امضا” و فیلم “شب داخلی دیوار” نوید محمدزاده نقش های اصلی آن را بازی می کرده است.

 

همچنین در قسمت دوم نیز هوتن شکیبا به همراه همرفیق خود یعنی بهرام افشاری در برنامه همرفیق حضور داشت. در قسمت سوم نیز پژمان جمشیدی  مهمان شهاب حسینی شده است.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/36ebjj