دوشنبه 28 اسفند 1402 - 18 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/07/22 10:39
کد خبر: 13034

واکنش جنجالی بهنوش بختیاری به ماجرای طلاقش + عکس

بهنوش بختیاری با انتشار پست و استوری در اینستاگرام خود به شایعه طلاق و بارداری اش واکنش نشان داد

بهنوش بختیاری  متولد ۲۹ اردیبهشت ۱۳۵۴ در تهران، بازیگر سینما و تلویزیون و منشی صحنه است.  بهنوش بختیاری  تیرماه سال 87 ازدواج کرد و زندگی مشترک را با همسرش محمدرضا آرین آغاز کرد. محمدرضا آرین از نویسنده های کشورمان است که هیچ علاقه ای به انتشار تصویرش ندارد.

بهنوش بختیاری  چندی پیش در یک مصاحبه به مراسم ساده ازدواجش اشاره کرد و گفت: مهریه من 14 سکه بهار آزادای است و من با یک عقد محضری و خرید یک قرآن با جلد چرمی بسیار زیبا بدون خرید حتی یک حلقه، طلا و جواهر و پوشیدن لباس عروس و آرایشگاه رفتن راهی خانه بخت شدم و زندگی مشترکم را آغاز کردم.

و حالا  بهنوش بختیاری  با انتشار استوری در صفحه اینستاگرام خود جنجالی جدید به پا کرد باعث شد شایعه طلاق وی بر سر زبان ها بیفتد. د راین استوری چننی نوشت:

" بهای نگهداشتن یک زن کنار خود مهر است نه مهریه، زمانی که نه مهر است و نه عشق، خداحافظی بهترین کار است. همه مهر عالم به پای تو ولی خداحافظ بی مهر من" 
 

 

استوری بهنوش بختیاری درباره طلاق و جدایی
استوری بهنوش بختیاری درباره طلاق و جدایی
 

 

انتشار این استوری باعث شد تا شایعه طلاق بهنوش بختیاری در شبکه های اجتماعی منتشر شود. پس از انتشار این شایعه بهنوش بختیاری در صفحه ی اینستاگرام خود این شایعه را تکذیب کرد و در استوری خود چنین نوشت:

بنده از همسرم جدا نشدم لطفا بر اساس یک شعر قضاوت نفرمایید ضمنا باردار هم نیستم عزیزان دل
 

 

واکنش بهنوش بختیاری به شایعه طلاقش
واکنش بهنوش بختیاری به شایعه طلاقش
 

 

رابطه بهنوش بختیاری با همسرش

وی همچنین در پستی نوشت:

من عاشقانه به زندگی زناشویی با همسرم دارم ادامه میدم... مثل همه ادما باهم دعوا میکنیم و اشتی... ولی به قرآن قسم خوردیم که تا اونجایی که میتونیم کنار هم باشیم....وفادار بهم باشیم...خودش میدونه خوشگلتر از من برای ایشون زیاده ولی عاشق تر از من نسبت بهشون در دنیا وجود نداره

من معتقدم کسی که چهره است اصلا نباید بگه به زندگی شخصی من ورود نکنید... چون قانون جهان همین است...اگر ما دوست نداریم که کسی به حریم شخصیمون ورود نکنه اصلا نباید هنرپیشه میشدیم.... 
 

رابطه عاشقانه بهنوش بختیاری و همسرش
رابطه عاشقانه بهنوش بختیاری و همسرش

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4jove3