چهارشنبه 29 فروردین 1403 - 17 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/04/09 03:24
کد خبر: 10128

گتوزو: من به خدای فوتبال باور دارم

گنارو گتوزو، سرمربی ناپولی مدعی شد این پیروزی نتیجه زحمات تیمش بوده است

ناپولی موفق شد بعد از کسب تساوی بدون گل در 90 دقیقه برابر یوونتوس در ضربات پنالتی به برتری دست یابد و مقام قهرمانی کوپا ایتالیا را از آن خود کند. این اولین جام دوران مربیگری گنارو گتوزو بود و او در رابطه با فوت نابهنگام خواهرش و این دیدار صحبت کرده است.

گنارو گتوزو گفت: "زندگی و به خصوص فوتبال خیلی بیشتر از آنچه من کاری کردم باشم برایم سود داشته و باعث شد من مرد زندگی شوم. شما همیشه به والدین و خانواده خود فکر می کنید، بنابراین طبیعی است پذیرش این اتفاق دشوار باشد.

هرکسی که چنین کاری می کند باید مورد احترام قرار گیرد، زیرا ما خوش شانس هستیم. به همین دلیل وقتی شور و اشتیاق نمی بینم عصبانی می شوم، زیرا هیچ گونه حسرتی در مورد کار و دوران حرفه ای خود ندارم و این چیزی است که من می خواهم بازیکنان هم بگویند. من به خدای فوتبال اعتقاد دارم، وقتی کارتان را به درستی انجام دهید، آنچه را کاشته اید درو می کنید و نتیجه زحمات به شما باز می گردد.

این وظیفه ماست که این 12 بازی آخر سری آ را با احترام انجام دهیم. این وظیفه ماست که تلاش کنیم، نمی توانیم فکر کنیم که به هدف خود رسیده ایم و تسلیم شویم. شرایط دشوار است و اختلاف زیادی وجود دارد، اما ما باید تلاش خود را بکنیم."

 

منبع: ورزش سه

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/39avw4