یک‌شنبه 26 فروردین 1403 - 14 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/04/09 11:24
کد خبر: 10139

یک مانع بزرگ بر سر انتقال کاوانی به اینتر

​به نظر می رسد که دستمزد بالای درخواستی ادینسون کاوانی می‌تواند انتقال او به نراتزوری را با دشواری های زیادی روبرو کند.

به گزارش خبرنگار رصد ورزشی: ادینسون کاوانی که بهترین گلزن تاریخ پاری سن ژرمن به حساب می‌آید حالا در آستانه جدایی از این تیم قرار گرفته است چرا که قرارداد او تا چند روز دیگر با باشگاه فرانسوی منقضی خواهد شد و به نظر نمی رسد که دو طرف تمایلی به تمدید قرارداد با یکدیگر داشته باشند.

در نقل و انتقالات زمستانی نیز زمزمه هایی در رابطه با جدایی کاوانی از PSG به گوش رسید و حتی گفته شد که او تنها چند قدم تا امضای قرارداد با اتلتیکو مادرید فاصله دارد اما نهایتاً سران باشگاه فرانسوی به این انتقال رضایت ندادند تا کاوانی حداقل چند ماه دیگر در پاریس ماندگار شود.

حالا و طی روزهای گذشته صحبت های زیادی در رابطه با آینده مهاجم اروگوئه ای مطرح شده است. به نظر می‌رسد که کماکان روخی بلانکو اصلی ترین مشتری او به حساب می آید. از طرف اینتر نیز به دنبال یک جانشین برای لائوتارو مارتینز است که احتمالاً در نقل و انتقالات پیش رو راهی بارسلونا خواهد شد.

با این حال گاتزتا دلو اسپرت گزارش داده که نراتزوری با یک مشکل بسیار بزرگ در راه جذب کاوانی روبرو است. بر این اساس ستاره اروگوئه‌ای دستمزد سالیانه 12 میلیون یورو می خواهد؛ دقیقاً مانند همان مبلغی که در پاری سن ژرمن دریافت می‌کرد. این در حالی است که گاتزتا گزارش داده، اینتر قصد ندارد بیش از 9 میلیون یورو که به دیگر مهاجم خود یعنی روملو لوکاکو می‌پردازد، به کاوانی پرداخت کند.

 

منبع: ورزش سه 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/2oejd4