پنج‌شنبه 06 اردیبهشت 1403 - 25 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/03/30 01:06
کد خبر: 9889

مبلغ پیشنهادی نانت برای کاوه رضایی

یک رسانه فرانسوی مبلغ مد نظر تیم فوتبال نانت برای خرید ستاره ایرانی باشگاه شارلوا را فاش کرد.
سایت فرانسوی jeunesfooteux، با انتشار گزارشی درباره تمایل باشگاه نانت برای خرید کاوه رضایی، مهاجم ایرانی تیم فوتبال شارلوا، مبلغ پیشنهادی مدیران این باشگاه فرانسوی را برای جذب لژیونر فوتبال کشورمان ۵ میلیون یورو اعلام کرد.

این منبع خبری همچنین ادعا کرد که نانت قصد دارد از طریق شبکه مجتبی (موجی) بیات، برادر مهدی بیات (رئیس باشگاه شارلوا) رضایی را به خدمت بگیرد.

براساس این گزارش، "والدمار کیتا" رئیس باشگاه نانت پس از نهایی کردن انتقال "موسی سیمون" و تمدید قرارداد "کادر بامبا"، قصد دارد فصل تابستان از طریق شبکه انتقال بازیکن موجی بیات یک نیروی تهاجمی جدید را که ارزشش حدود ۵ میلیون یورو تخمین زده می‌شود، هدف قرار دهد.

رئیس باشگاه نانت کاوه رضایی ۲۸ ساله را که در این فصل در ژوپیلر لیگ ۱۲ گل زده و ۴ پاس گل داده، هدف قرار داده است و می‌خواهد از طریق موجی بیات مدیر ورزشی شارلوا که رضایی به طور قرضی برای این تیم بازی می‌کند، او را به خدمت بگیرد.

از طرف دیگر به گزارش رسانه‌های بلژیکی مدیران کلوب بروژ می‌خواهند ۵ میلیون یورویی که سال ۲۰۱۸ برای جذب مهاجم ملی پوش ایران هزینه کردند، به باشگاه برگردانند.

 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3qj7a2