پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/03/21 14:02
کد خبر: 9761

فعلا قصد ترک لیورپول را ندارم

آدریان، دروازه بان دوم لیورپول، اعلام کرد که از بودن در این تیم راضی است و قصد ندارد تغییری در شرایط فعلی اش ایجاد کند.

به گزارش خبرنگار رصد ورزشی: بعد از جدایی سیمون مینیوله از لیورپول در تابستان قبل، این باشگاه آدریان را به عنوان ذخیره آلیسون بکر به خدمت گرفت.

این دروازه بان 33 که بین سال های 2013 تا 2019 برای وستهام بازی کرد، با توجه به مصدومیت های آلیسون، فرصت قابل توجهی در این فصل برای بازی در ترکیب قرمزها مرسی ساید پیدا کرد و در همه رقابت ها، 18 بار به میدان رفت.

او تا سال 2021 با لیورپول قرارداد دارد و براساس بندی که در قراردادش هست، می تواند آن را برای یک سال دیگر تمدید کند. در این بین شایعاتی هم در مورد رفتن او به باشگاه اسپانیایی رئال بتیس که سابقه بازی در آن را دارد هم شنیده می شود اما این دروازه بان اسپانیایی تاکید کرد که از شرایطش در مرسی ساید راضی است.

او به رادیو سویا گفت:" من در حال حاضر خودم را در لیورپول می بینم. هنوز سال های زیادی از فوتبالم باقی مانده است و باید ببینیم چه خواهد شد. هنوز یک سال دیگر قرارداد دارم و یک سال توافقی. در حال حاضر، نمی خواهم تغییری در شرایطم در لیورپول بدهم و می خواهم از این لحظات زیبا لذت ببرم.

صادقانه بگویم، نمی دانم پس از این چه اتفاقی می افتد؛ فوتبال خیلی جذاب است. اگر در تابستان بدون تیم بودم، به بازگشت به بتیس فکر می کردم اما الان چنین فکری ندارم.

باید در لحظه زندگی کرد و باید ببینیم پس از آن چه رخ می دهد. ترک خانه خیلی پیچیده بود اما اکنون که به این تصمیم نگاه می کنم، می بیننم که باعث رشد من به عنوان یک بازیکن و یک انسان شد."

 

منبع: ورزش سه 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4mlrb3