چهارشنبه 29 فروردین 1403 - 17 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/03/21 14:53
کد خبر: 9764

مردی مدعی شد پدر ستاره منچستریونایتد است!

​حواشی عجیب و غیرقابل تصوری برای مارکو راشفورد، ستاره انگلیسی و جوان منچستریونایتد ایجاد شده است.

به گزارش خبرنگار رصد ورزشی: بازیکن سابق فوتبال غنا با ادعای مبنی بر اینکه پدر مارکوس راشفورد است باعث ایجاد جنجال در لیگ برتر شده است. مایکل بوی مارکوای 65 ساله و بازیکن پیشین تیم ملی غنا مدعی شد که مهاجم جوان منچستریونایتد حقیقت را می داند، اما چندین بار تاکید کرد به دنبال مشهور شدن یا کسب درآمد نیست.

مارکوای گفت: "راشفورد پسر من است و او این موضوع را می داند، اگرچه چندین سال است که ما همدیگر را ندیده ایم. در ابتدا مارکوس از شنیدن این خبر عصبانی شد زیرا فکر می کرد من او را رها کرده ام، اما این اتفاق رخ نداده بود. اکنون بسیاری برای خبر گرفتن از من در مورد این ماجرا تلاش خواهند کرد، اما من از آن نوع آدم هایی نیستم که به دنبال ساده ترین راه برای کسب درآمد یا معروف شدن باشم. من فقط می خواستم به جهانیان اطلاع دهم که مارکوس راشفورد ریشه ای غنائی دارد.

هیچ کس نباید پیوند و رابطه بین یک پدر و یک پسر را خراب کند عشق من به او هرگز کم نمی شود. هدف اصلی من این است که از مارکوس محافظت کنم و از او بخواهم میراث من را حفظ کند. اگر کسی با پیشنهاد مالی بدهد عصبانی می شوم. من به پول احتیاج ندارم ، من به عشق، عدالت و حقیقت نیاز دارم."

البته تا امروز گفته می شد راشفورد فرزند خانواده ای جامائیکایی به نام جوزف و ملانی راشفورد بوده و در جنوب منچستر به دنیا آمده است. با این حال اظهارات اخیر بوی مارکوای که اقامت انگلیس دارد متناقض با اطلاعات گذشته است.

 

منبع: ورزش سه 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4poxl3