جمعه 10 فروردین 1403 - 29 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/04/01 13:05
کد خبر: 9948

بارسلونا در به در به دنبال قاتل خود می‌گردد!

نام جیجی واینالدوم، ستاره هلندی و انرژیک لیورپول در لیست خرید باشگاه بارسلونا قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار رصد ورزشی: قرارداد جیجی واینالدوم یک سال دیگر با باشگاه لیورپول به اتمام خواهد رسید و علیرغم اخبار فراوان، هنوز طرفین رسما برای تمدید قرارداد به توافق نرسیده اند. همین تعلل لیورپول باعث بروز شایعاتی در مورد احتمال جدایی این هافبک ارزشمند در بازار نقل و انتقالات تابستانی شده است.

سایت گل در گزارشی مدعی شد باشگاه بارسلونا علاقمند است برای خرید جیجی واینالدوم وارد عمل شده و او را در تابستان امسال به خدمت بگیرد. البته یورن کلوپ به مدیران لیورپول تاکید کرده علاقمد به حفظ جیجی واینالدوم است و از آنها خواسته تحت هر شرایطی مقدمات تمدید قرارداد با او را فراهم کنند. به جز بارسلونا، تیم هایی چون یوونتوس و بایرن مونیخ نیز شرایط خرید این بازیکن را جویا شده اند.

این در حالیست که جیجی واینالدوم رقم زننده یکی از بدترین خاطرات تاریخ هواداران بارسلونا در لیگ قهرمانان است. سال گذشته و در شرایطی بارسلونا در بازی رفت با سه گل لیورپول را مغلوب کرده بود، در دیدار برگشت شکست عجیبی خورد و چهار بار دروازه اش را در آنفلید باز شده دید تا مرسی سایدی ها راهی فینال لیگ قهرمانان شوند.

جیجی واینالدوم در اوایل نیمه دوم و با ورود به میدان نمایش فوق العاده ای ارائه داده و با به ثمر رساندن دو گل در حد فاصل زمانی کوتاه، جور غیبت ستاره های لیورپول را کشید و مقدمات یکی از عجیب ترین رقابت های تاریخ لیگ قهرمانان را رقم زد تا در نهایت دیوک اوریگی نیز کار بلوگرانا را تمام کند.

 

منبع: ورزش سه 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/456jx2