پنج‌شنبه 30 فروردین 1403 - 18 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/03/11 13:36
کد خبر: 9576

یونایتد و اطمینان به جذب ستاره انگلیسی دورتموند

به نظر می رسد تیم منچستر یونایتد به جذب ستاره انگلیسی دورتموند یعنی جیدون سانچو بسیار امیدوار است

به گزارش خبرنگار رصد ورزشی: عملکرد جیدون سانچو در فصل جاری فوتبال اروپا به قدری خوب بوده که باعث شده بسیاری از تیم‌های بزرگ اروپایی به دنبال جذب این ستاره جوان و تنها ۲۰ ساله باشند. سانچو در این فصل از رقابت‌های بوندسلیگا ۲۶ بازی برای دورتموند انجام داده و موفق به ثبت آمار خارق العاده ۱۴ گل و ۱۶ پاس گل شده است.

 

از طرف دیگر جیدون سانچو یکی از سوژه های مهم نقل و انتقالاتی در فوتبال اروپا به حساب می آید. بسیاری از باشگاه‌های بزرگ اروپایی مثل رئال مادرید، منچستر یونایتد و لیورپول به جذب این بازیکن علاقه نشان داده اند اما با این حال به نظر می رسد که عزم شیاطین سرخ برای جذب ستاره دورتموند جدی تر باشد.

به نظر می‌رسد که دورتموند برای فروش سانچو مبلغ ۱۰۰ میلیون یورو می خواهد؛ مبلغی که پرداخت آن با توجه به مشکلات اقتصادی به وجود آمده برای باشگاه‌ها ناشی از شیوع ویروس کرونا، امری بسیار دشوار خواهد بود. از طرفی گفته می‌شود که دورتموند قصد دارد قرارداد سانچو را تمدید کند اما با این حال 90min مدعی شده که باشگاه منچستر یونایتد اطمینان دارد که تا پیش از آغاز فصل آینده با ستاره جوان دورتموند قرارداد امضا خواهد کرد.

 

منبع: ورزش سه

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/39e5w2