شنبه 25 فروردین 1403 - 13 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/03/11 12:41
کد خبر: 9560

مقصد پیرلوی جدید ایتالیا مشخص شد

به نظر می رسد اینتر مقصد بعدی ساندرو تونالی، ستاره جوان برشا خواهد بود

به گزارش خبرنگار رصد ورزشی: تونالی در فصل جاری عملکرد فوق العاده ای در ترکیب برشا ارائه داده است و به همین دلیل او را آندره پیرلوی جدید فوتبال ایتالیا لقب داده اند. همین عملکرد باعث ابراز علاقه تیم هایی چون بارسلونا، یونایتد و یوونتوس به خرید این ستاره 20 ساله شده، اما گاتزتا دلااسپورت مدعی شد اینتر از بالاترین شانس برای خرید او برخوردار است.

مذاکرات بین اینتر و برشا برای انتقال ساندرو تونالی آغاز شده و اگرچه تا پیش از شیوع ویروس کرونا برشا حدود 50 میلیون یورو برای فروس تونالی درخواست کرده بود، اما حالا و با مشکلات مالی فعلی احتمال حاضر به تخفیف دادن و فروش او با 40 میلیون نیز می شود. تونالی در 23 بازی خود در سری آ در این فصل 5 پاس گل ارسال کرده و یک گل نیز به ثمر رسانده است.

اینتز قصد دارد یک خط میانی ایتالیایی برای فصل بعد تشکیل دهد و تونالی می تواند در کنار بازیکنان جوانی چون نیکو بارلا و استفانو سنسی به میدان برود. پپ ماروتا، مدیر ورزشی اینتر رابطه خوبی با سران برشا دارد و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، تونالی در بازار نقل و انتقالات تابستانی راهی اینتر خواهد شد. این بازیکن احتمالا دستمزدی معادل سالانه 2.5 میلیون یورو در تیم جدیدش دریافت خواهد کرد.

 

منبع: ورزش سه

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/2lkd84