دوشنبه 27 فروردین 1403 - 15 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/03/02 10:48
کد خبر: 9441

بایرن‌مونیخ می‌توانست 5 تا از فرانکفورت نخورد!

​هانسی فلیک، سرمربی بایرن مونیخ به تمجید از رقیب این هفنه تیمش پرداخت.

به گزارش خبرنگار رصد ورزشی: چند روز مانده به نبرد بزرگ برابر دورتموند، بایرن مونیخ فردا در دیداری مهم در خانه پذیرای فرانکفورت است. هانسی فلیک در نشست خبری پیش از این دیدار حاضر شده و در مورد شرایط تیمش صحبت کرد.

دیدار برابر فرانکفورت: "ما برای همه بازی ها آماده می شویم و تجزیه و تحلیل زیادی داشته ایم. فرانکفورت با تحرک و شور بسیار زیادی بازی می کند. من بسیاری از بازی های فرانکفورت را تماشا کرده ام و واقعا سبک بازی آنها را دوست داشتم. صرف نظر از آخرین نتایج، ما انتظار داریم مقابل تیمی بازی کنیم که خواهان بازگشت به مسیر موفقیت است."

آینده ژروم بواتنگ: "او یک سال دیگر قرارداد دارد و تصمیم گیری با خود است. بواتنک یک بار دیگر نشان داده که می تواند در سطح بالایی بازی کند. او از نظر جسمانی در شرایطی مناسب است و شرایط را ایجاد کرده تا جایگاهی ثابت در ترکیب بایرن داشته باشد. من دوست دارم با بواتنگ کار کنم و او واقعا خوب عمل می کند."

شرایط نیکلاس سوله: "ما نمی خواهیم در مورد عجله کنیم. سوله ابراز امیدواری کرده یک بار دیگر این فصل بازی کند و باید ببینیم جه اتفاقاتی رخ خواهد داد."

شکست 1-5 دور رفت مقابل فرانکفورت: "این یک شکست تلخ برای همه ما بود. تا کارت قرمز و پایان نیمه اول، من این احساس را داشتم که می توانستیم متفاوت عمل کنیم. فرانکفورت با تحرک فراوان بر ما غلبه کرد. این یک بازی متفاوت است و همه چیز دوباره از صفر شروع می شود."

 

منبع: ورزش سه 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3qrpp4