پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/03/17 13:01
کد خبر: 9677

در آستانه انتقال به لیورپول قرار داشتم

​مایکل اسین، ستاره سابق چلسی، می گوید که پیش از پیوستن به این تیم در آستانه انتقال به لیورپول یا پاری سن ژرمن قرار داشته است.

مایکل اسین کار خود را به شکل حرفه‌ای در فوتبال از باشگاه باستیا در کشور فرانسه آغاز کرد. با این وجود عملکرد فوق العاده او در رقابت های لیگ یک باعث شد که در آن زمان بسیاری از باشگاه‌های بزرگ اروپایی از جمله لیورپول و پاری سن ژرمن برای جذب وی تلاش کنند.

ستاره سابق چلسی حالا درباره این موضوع می گوید: " هنگامی که در باستیا بودم پیشنهادات زیادی داشتم. وقتی ژرارد هولیه سرمربی لیورپول بود در آستانه انتقال به این تیم قرار داشتم. از طرف دیگر پاری سن ژرمن و المپیک مارسی هم دیگر تیم های خواهان من بودند اما در آن زمان به باشگاه باستیا گفتم که می خواهم فعلاً در این تیم بمانم. همچنین آنها نیز علاقه داشتند که من یک سال دیگر در تیم شان بمانم."

اسین در ادامه گفت: " بعد از آن لیون هم به جمع باشگاه های ذکرشده پیوست و خواهان جذب من شد. در آن زمان با خودم گفتم که فعلاً برای حضور در لیگ برتر انگلیس کمی زود است بنابراین راهی لیون شدم و بعد از آن به چلسی ژوزه مورینیو پیوستم.

وقتی به فرانسه رفتم لیون تیم محبوب من بود چرا که آنها پیش از این تمام جام ها را برده بودند. من قبل از پیشنهاد آنها هم به مدیر برنامه ام گفته بودم که اگر لیون به سراغ من بیاید به این تیم خواهم پیوست."

 

منبع: ورزش سه 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/2a5nv3