سه‌شنبه 28 فروردین 1403 - 16 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/02/28 10:53
کد خبر: 9321

رونی و افشای دلیل جدایی جرارد پیکه از یونایتد

​وین رونی از دلایل جدایی جرارد پیکه از منچستریونایتد صحبت کرد.

 

به گزارش خبرنگار رصد ورزشی: بسیاری عدم استفاده مناسب از جرارد پیکه را یکی از مهم ترین اشتباهات دوران مربیگری سرالکس فرگوسن می دانند. اما وین رونی فاش کرد نمایش ضعیف این مدافع اسپانیایی در دیدار سال 2007 مقابل بولتون باعث شده فرگی نام او را در تابستان بعد در فهرست فروش قرار دهد تا جرارد پیکه با انتقال به بارسا یکی از بهترین مدافعان دنیای فوتبال لقب گیرد.

وین رونی گفت: "دیدار برابر بولتون تقریبا کار جرارد پیکه را در یونایتد به پایان رساند. او جوان بود و آنجا اذیت شد و فکر می کنم در آن مسابقه بود که فرگوسن به این نتیجه رسید پیکه از نظر جسمانی شرایط حضور در لیگ برتر را ندارد.

همیشه در خاطر دارم که نمانیا ویدیچ می گفت رویارویی در خانه بولتون مانند بازی کردن مقابل دیدیه دروگبا است. ویدیچ قبل از سفر به خانه این تیم چند روز در باشگاه بدنسازی تمرین می کرد. آنها تیمی فیزیکی بودند و پاتریس اورا همیشه می گفت از کوین دیویس متنفر است. آنها مثال خوبی از تیمی بودند که می تواند رقیبی را علیرغم داشتن بازیکنان بهتر مغلوب کند.

البته دیدار سال 2008 ما در نیمه نهایی لیگ قهرمانان مقابل بارسلونا نیز اینگونه بود. بارسا از نظر تکنیکی با اختلاف تیم بهتری بود، اما ما با تلاش فراوان در 180 دقیقه پیروز شدیم. تیم های واقعی درک می کنند که بعضی اوقات شما برای کسب پیروزی باید زشت بازی کنید."

 

منبع: ورزش سه 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/2xvkp3