جمعه 10 فروردین 1403 - 29 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/02/24 14:08
کد خبر: 9245

راه حل جدید بارسلونا برای انتقال پیانیچ

نظر می رسد بارسلونا و یوونتوس برای انتقال میرالیم پیانیچ به نوکمپ به توافق خواهند رسید

به گزارش خبرنگار رصد ورزشی: میرالیم پیانیچ تبدیل به یکی از اهداف مهم بارسلونا در بازار نقل و انتقالات تابستانی شده و آبی اناری ها برای تقویت خط میانی شان با او وارد مذاکره شده اند. منابع نزدیک به باشگاه بارسلونا خبر از توافق شخصی میرالیم پیانیچ با این تیم داده اند و حالا تنها توافق با یوونتوس مانع نهایی شدن این انتقال است.

 

یوونتوس نیز مشکلی با جدایی میرالیم پیانیچ نداشته، اما در ازای او خواهان حضور آرتور ملو در تورین است. اما این هافبک برزیلی علاقه ای به جدایی از بارسا ندارد و همین موضوع ممکن است مشکلاتی بر سر راه قطعی شدن این انتقال به وجود آورد. اما نشریه موندو دیپورتیوو مدعی شد دو گزینه دیگر از بارسلونا ممکن است در این معامله حضور یابند.

 

نام آرتورو ویدال و ایوان راکیتیچ، دو هافبک باتجربه بارسلونا در لیست فروش این تیم قرار دارد و یوونتوس نیز بی میل به خرید یکی از آنها در ازای جدایی میرالیم پیانیچ نیست. البته اخبار حاکی از توافق ویدال با آنتونیو کونته برای انتقال به اینتر بوده و همین موضوع احتمال حضور راکیتیچ در تورین را بیشتر می کند. اما به هر حال به نظر می رسد این دو باشگاه مدعی فاصله چندانی تا توافق برای معاوضه بازیکن در تابستان ندارند.

 

منبع: ورزش سه

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/2xvql3