پنج‌شنبه 30 فروردین 1403 - 18 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/02/17 12:33
کد خبر: 9078

به صعود مقابل بارسلونا باور داشتیم

​جو ماتیپ، مدافع لیورپول به توصیف شب درخشان این تیم برابر بارسلونا پرداخت.

به گزارش خبرنگار رصد ورزشی:  با پذیرش شکست 0-3 در دور رفت، لیورپول امید چندانی برابر بارسلونا به صعود نداشت، اما آنها در دیدار برگشت چهار بار دروازه بارسا را باز کرده و راهی فینال شدند. جو ماتیپ در مورد صحبت های یورگن کلوپ، فضای استادیوم و شرایط مسابقه تویحاتی ارائه داده است.

جو ماتیپ گفت: "کلوپ به ما گفت که واقعا شانس صعود داریم و باید عملکردی ارائه دهیم که بتوانیم در آینده برای بچه هایمان تعریف کنیم. ما به صعود باور داشتیم. وقتی وارد ورزشگاه شدیم حال و هوای استادیوم دیوانه کننده بود، اگرچه همه نتیجه بازی رفت را دانسته و خبر داشتند چه کسی در برابر آنها قرار می گیریم.

ما با در جریان سرعت بیشتری می گرفتیم. با زدن هر گل همه حریص تر می شدیم، کل ترکیب، بازیکنان روی نیمکت، بازیکنان در زمین در شرایطی دیوانه وار قرار داشتند و سریعتر و بهتر عمل می کردند.

هر گل خیلی اهمیت داشت، اما رسیدن به گل زود هنگام امید بیشتری به ما داد. اگر آنها مدت طولانی دروازه شان را بسته نگه می داشتند کار دشوار می شد، اما با این گل ما اعتماد به نفس بیشتری کسب می کرده و فکر می کردیم که می توانیم به هدفمان برسیم.

گل دیووک اوریگی؟ دیوانه وار بود. من نمی توانستم آن صجنه را باور کنم ، نمی دانستم چه اتفاقی افتاده است زیرا ترنت آرنولد توپ را ارسال کرد و من به خودم گفتم این چه کاری بود. من کمی گیج شده بودم، اما بعد از چند ثانیه، همه جشن گرفتند. شما نمی توانیستد این گل را باور کنید، من می گویم که این گل بهترین لحظه در دوران من به عنوان یک بازیکن حرفه ای بود."

 

منبع: ورزش سه 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4bk854