جمعه 10 فروردین 1403 - 29 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/02/16 02:13
کد خبر: 9047

فوتبالیست مرده، زنده شد!

بازیکنی که گمان می رفت در 29 سالگی جان باخته، اکنون در 33 سالگی مشغول زندگی عادی خود است.

به گزارش خبرنگار رصد ورزشی: هیانیک کامبا، بازیکن کنگویی-آلمانی سابق آکادمی شالکه است. او کل دوران حرفه ای خود را با بازی در تیم های دسته های پایین تر آلمان سپری کرده بود تا اینکه در ژانویه 2016 اعلام شد کامبا در یک سانحه رانندگی در کنگو جان باخته است. 4 سال پس از این اتفاق، او در صحت و سلامت کامل در آلمان رویت شد!

به نقل از بیلد؛ 4 سال پیش با تایید پلیس کنگو، گزارش شد که کامبا در یک سانحه رانندگی جان خود را از دست داده و در کشورش به خاک سپرده شده است. با این حال او اخیرا در منطقه روهر آلمان رویت شده است. کامبا در ظاهر جرمی مرتکب نشده اما دادستان عمومی این منطقه درحال تحقیقات است. خانواده او به اتهام کلاهبرداری تحت پیگرد قانونی قرار گرفته اند. همسر کامبا در آلمان با استناد به گواهی فوت شوهر خود اقدام به گرفتن حقوق مستمری متوفی از بیمه کرده است. مبلغ پرداختی به او، شش رقمی و بیش از 100 هزار یورو بوده است.

گفتنی است وقتی در سال 2016، خبر فوت این بازیکن منتشر شد، دوستان کامبا در آلمان تایید کردند او بدون خداحافظی و به صورت غیرمنتظره راهی کنگو شده و حتی تلفن همراه و سایر وسایل شخصی خود را نبرده است. احتمالا افرادی در پلیس محلی کنگو در جعل اسناد و تایید مرگ او همکاری کرده اند.

 

منبع: طرفداری 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3zarn2