پنج‌شنبه 30 فروردین 1403 - 18 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/02/15 09:37
کد خبر: 9030

مخالفت 6 باشگاه انگلیسی با ادامه لیگ جزیره

وضعیت ادامه لیگ برتر انگلیس هنوز نامشخص است و در این بین 6 باشگاه خواهان نیمه تمام ماندن فصل شده اند.

به گزارش خبرنگار رصد ورزشی: ر​از اسفند گذشته و پس از اتمام هفته 29 لیگ برتر انگلیس، بازی ها به دلیل شیوع کرونا تعطیل شد. بریتانیا در قرنطینه عمومی است و از سرگیری فعالیت های ورزشی در هاله ای از ابهام قرار دارد.

اراده جمعی بر ادامه لیگ برتر انگلیس است؛ در حالی که همه منتظر اعلام نظر پنجشنبه ی بوریس جانسون نخست وزیر بریتانیا در مورد ادامه قرنطینه هستند.

لیورپول با تنها دو برد دیگر، قادر به کسب عنوان قهرمانی خواهد بود و در صورت چراغ سبز دولت، رضایت 14 باشگاه از 20 باشگاه لیگ برتری برای ادامه بازی ها نیاز است. طبق ادعای میرر، تا به الان شش باشگاه مخالفت خود با ادامه فصل را اعلام کرده اند.

برایتون، وستهام، واتفورد، بورنموث، استون ویلا و نوریچ، باشگاه هایی هستند که در قعر جدول قرار دارند و تمایلی برای ادامه کار ندارند. آنها خواهان ابطال نتایج و نیمه تمام ماند فصل شده اند.

برایتون برای مثال در رده 15 جدول است و تنها دو امتیاز با منطقه سقوط فاصله دارد ولی در 9 هفته باقیمانده باید برابر تیم های مدعی چون لیورپول، سیتی، یونایتد، لستر و آرسنال به میدان برود. طبیعتا این باشگاه احتمال می دهد که در صورت ادامه فصل، امتیازات بیشتری از دست بدهد و به رده های پایین جدول سقوط کند و به همین دلیل مایل به ادامه فصل نیست.

 

منبع: ورزش سه 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4bk654