یک‌شنبه 02 اردیبهشت 1403 - 21 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/02/15 09:31
کد خبر: 9025

علیپور: تمدید قرارداد در اولویتم است!

​علی علیپور، مهاجم پرسپولیس گفت: از چند کشور مختلف پیشنهاد دارم، اما همه چیز را به پایان فصل موکول کرده‌ام چون بازیکن پرسپولیس هستم.

به گزارش خبرنگار رصد ورزشی: علی علیپور در گفت‌وگویی، در خصوص شرایط خود در دوران قرنطینه گفت: اتفاقاتی که در دو ماه گذشته رخ داد، برای همه ما یک تجربه جدید است و در واقع فکرش را هم نمی‌کردیم چنین مسائلی را تجربه کنیم، اما بالاخره این اتفاق، همه دنیا را درگیر کرده و فقط باید امیدوار باشیم که هر چه زودتر دست از سرمان بردارد.

وی در مورد ادامه یا لغو بازی‌ها افزود: در این وضعیت، همه ما باید تابع قانون باشیم. سلامتی جامعه بدون هیچ شک و تردیدی در اولویت قرار دارد، اما طبیعی است که انتظار داشته باشیم در صورت کنترل این وضعیت، لیگ ادامه پیدا کند. بالاخره ما در پرسپولیس برای هر امتیازی که در این فصل کسب کردیم، عرق ریختیم و زحمت کشیدیم. نمی‌توانیم نسبت به از دست رفتن همه این زحمات بی‌تفاوت باشیم.

مهاجم شمالی سرخپوشان تصریح کرد: انتظارمان از فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ این است که برای این فصل، یک اتفاق فوتبالی و یک تصمیم منطقی گرفته شود. البته سلامتی مردم در حال حاضر از هر چیزی اهمیت بیشتری دارد، ولی در صورت قطع زنجیره شیوع کرونا، فضایی برای ادامه رقابت‌ها ایجاد می‌شود که باید از آن استفاده کرد. در این وضعیت، ما هم تلاش می‌کنیم تا با ادامه صدرنشینی، چهارمین قهرمانی را به هواداران پرسپولیس تقدیم کنیم.

از علیپور در مورد اعتراض‌های اخیرش هم پرسیدیم که این طور توضیح داد: همه پرسپولیسی‌ها مرا می‌شناسند و می‌دانند که در این سال‌ها کوچک‌ترین حاشیه‌ای برای تیم محبوبم نساختم، ولی من هم زندگی خودم را دارم. یک زمانی به خاطر اینکه پول جشن عروسی‌ام را بپردازم، مجبور شدم با ۶۰ میلیون تومان، قراردادم را برای سه فصل تمدید کنم و همیشه پای باشگاه پرسپولیس ایستادم. حالا فکر می‌کنم زمان آن رسیده که بیشتر به فکر زندگی شخصی و خانواده‌ام باشم. من مخلص هواداران پرسپولیس هستم و همیشه تعصبی که داشتم را به طرفداران تیم نشان دادم. در این سال‌ها، با کمترین قرارداد و کمترین دریافتی، بدون هیچ حاشیه و سر و صدایی بازی کردم و فقط امیدوار بودم به موفقیت‌های تیم کمک کنم، اما اتفاقاتی رخ داده که برایم قابل هضم نیست.

مهاجم شماره ۷۰ پرسپولیس اضافه کرد: در زندگی من، پرسپولیس همیشه اولین اولویت بوده و برای فصل آینده هم، تمدید قرارداد با باشگاه اولویت اصلی من خواهد بود، اما در کنار این موضوع، چند پیشنهاد خوب خارجی به دستم رسیده که باید آن‌ها را بررسی کنم. از چند کشور مختلف پیشنهاد دارم، اما همه چیز را به پایان فصل موکول کرده‌ام، چون در حال حاضر بازیکن پرسپولیس هستم و با تمام وجود برای موفقیت این تیم می‌جنگم. انتظارم از مدیران باشگاه هم زیاد و غیرقابل باور نیست، اما باید ببینیم در نهایت چه پیش می‌آید.

علیپور در نهایت گفت: امیدوارم بتوانم بهترین انتخاب را داشته باشم. با این حال، هر اتفاقی که رخ می‌دهد، آرزو می‌کنم باعث خوشحالی هواداران پرسپولیس شود، زیرا آنها سهم بسزایی در موفقیت‌های باشگاه داشتند و حق‌شان نیست ناراحت شوند، اما هواداران هم حقایق را می‌دانند. فقط در همین حد بگویم اتفاقاتی رخ داده که انگار برخی نمی‌خواهند من در پرسپولیس بمانم.

 

منبع: آخرین خبر 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/36lae3