پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/02/15 08:11
کد خبر: 9014

هافبک والنسیا: بازیکنان ما از بازی با آتالانتا بیمار شدند

دنیل واس به انتقاد از مسئولان برگزاری لیگ قهرمانان اروپا و بازی جنجالی والنسیا و آتالانتا پرداخت.

به گزارش خبرنگار رصد ورزشی: تقریبا 2 ماه گذشته در صورتی که بیماری کرونا در ایتالیا آمده بود مسئولان لیگ قهرمانان اروپا دیدار والنسیا و آتالانتا را برگزار کردند. تنها فرقی که با گذشته اعمال شد حضور تماشاگران ممنوع شد و والنسیا در ورزشگاه بدون تماشاگر مستایا به مصاف آتالانتا رفت.

این بازی با برد 4 بر 3 نماینده ایتالیا به پایان رسید ولی موضوعات پس از آن هنوز گریبان گیر والنسیا است.

پس از این بازی عملا تمامی لیگ‌ها به دلیل شیوع ویروس کرونا لغو گردید و بعد از مدتی باشگاه والنسیا خبر داد 35 درصد کارکنان این باشگاه ویروس کرونا گرفتند.

ازکویل گارای، خوزه گایا و الکوییم مانگالا جزو بازیکنان مطرح والنسیا بودند که تست کرونای آنها مثبت اعلام شد. اگرچه اکنون آنها توانستند شکست دهند و ریکاوری شدند.

شهردار شهر برگامو، شهر باشگاه آتالانتا در ایتالیا این بازی را «بمب بیولوژیکی» خواند.

طبق گزارشی که کادناسر منتشر کرده، احتمال دارد بازی رفت آتالانتا و والنسیا در بهمن ماه 98 عامل اصلی انتشار ویروس کرونا و رسیدن به ناحیه برگامو در ایتالیا باشد.

در همین خصوص دنیل واس، هافبک والنسیا به TV3 گفت: اتفاق وحشتناکی بود که بازی والنسیا مقابل آتالانتا برگزار شد. بسیاری از بازیکنان ما از آن بازی بیمار شدند. آرزو داشتم در دانمارک باشم. کنار همسرم و 2 فرزندم چون اعتقاد دارم که دانمارک از اسپانیا امن تر است.

وی ادامه داد: اسپانیا کشته‌های زیادی داده است و تمام بیمارستان‌ها پر است. افراد زیادی در خیابان نیستند، 6 هفته گذشته و هنوز اجازه نداریم از خانه‌هایمان بیرون بیاییم. خیلی سخت است ولی در دانمارک آنها می توانند به بیرون بروند.

 

منبع: فارس 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3nyyg2