جمعه 31 فروردین 1403 - 19 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/02/13 14:36
کد خبر: 8965

پیشتازی تاتنهام در جذب راکیتیچ

بر اساس ادعای یک نشریه اسپانیایی، باشگاه تاتنهام شانس بالایی برای به خدمت گرفتن هافبک کروات بارسلونا دارد.

به گزارش خبرنگار رصد ورزشی: ب​در حالی که جدایی ایوان راکیتیچ از بارسلونا در پایان فصل جاری بسیار محتمل است، به نظر می‌رسد مقصد بعدی این هافبک کروات، لیگ برتر انگلیس باشد. نشریه «موندو دپورتیوو» چاپ کاتالونیا گزارش داد، تاتنهام در وضعیت بهتری نسبت به سایر رقبا برای به خدمت گرفتن راکیتیچ 32 ساله از بارسلونا قرار دارد.

باشگاه‌هایی همچون یوونتوس، اتلتیکومادرید، منچستریونایتد، چلسی و اینتر هم وضعیت راکیتیچ را زیرنظر دارد، هافبکی که با آمدن فرنکی دیونگ هلندی به بارسلونا، تا حدود زیادی جایگاهش در ترکیب اصلی آبی‌واناری‌ها را از دست داده است.

راکیتیچ چند ماه پیش در مصاحبه‌ای از نیمکت‌نشینی‌اش در بارسلونا ابراز نارضایتی کرده و گفته بود قصد دارد از آبی‌و‌اناری‌ها جدا شود و حتی در نظر داشته که در صورت امکان این کار را در پنجره زمستانی اخیر انجام دهد.

هافبک پیشین شالکه که در سال 2014 از سویا به بارسلونا پیوست، در این تیم بازی‌های خوبی به نمایش گذاشت و به آبی‌واناری‌ها برای کسب 13 جام مختلف از جمله چهار قهرمانی در لالیگا و یک قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا کمک کرد.

اوضاع اما این فصل برای راکیتیچ خوب پیش نرفته و همین باعث شده در حالی که تنها یک فصل دیگر با بارسلونا قرارداد دارد، بحث جدایی وی بر سر زبان‌ها بیفتد.

ایوان راکیتیچ تاکنون در 299 بازی برای آبی‌واناری‌ها به میدان رفته که حاصل آن 35 گل‌زده بوده است.

 

منبع: فارس 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3qznn3