جمعه 10 فروردین 1403 - 29 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/02/11 16:13
کد خبر: 8925

اعتراض فرانسوی‌ها به تصمیم عجیب فدراسیون

روسای باشگاه های فرانسوی به تصمیم لغو کامل فصل بر اساس جدول فعلی معترض هستند.

به گزارش خبرنگار رصد ورزشی: دیروز فدراسیون فوتبال فرانسه اعلام کرد فصل با شرایط فعلی به پایان رسیده و پاری سن ژرمن به عنوان قهرمان معرفی میشود. همچنین سقوط تیم های پایین جدولی مانند آمیانس نیز مسجل شد و این تصمم اعتراض برخی تیم ها را برانگیخته است.

برنارد ژونین گفت: "به من حس بی عدالتی دست داده و آمیان نتوانست تا پایان فصل مبارزه کند. اینگونه عادلت در ورزش رعایت نشده و من این تصمیم را ناعادلانه می دانم و در این میان وظیفه من است است که از حق آمیان دفاع کنم. من با تمام اعضای تیم خود برای احقاق حقوق آمیان مبارزه خواهم کرد، زیرا فکر می کنم این تصمیم منصفانه نیست. ما منتظر صورتجلسه هیئت مدیره قبل از مجمع عمومی در تاریخ 20 می خواهیم بود."

اما ژان میشل آولاس، رئیس باشگاه لیون نیز به این شرایط معترض است. او در این رابطه گفت: "من این تصمیم را کاملا غیر موجه می دانم. 19 بازی در دور رفت انجام شده و باید 19 بازی نیز در دور برگشت انجام شود. هنوز 30 امتیاز وجود دارد. من نمی توانم به تصمیم رئیس جمهور مبنی بر فکر کردن به سلامتی هموطنان اعتراض کنم و به او احترام می گذارم. محل اعتراض من فقدان انسانیت و بی عدالتی در مورد لیگ حرفه ای فوتبال است، زیرا لیگ راگبی هنوز به طور کامل لغو نشده و به حالت تعلیق درآمده است."

 

منبع: ورزش سه 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/36lry3