جمعه 31 فروردین 1403 - 19 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/02/10 13:42
کد خبر: 8869

بارسلونا و یک دردسر بزرگ

​به نظر می رسد باشگاه بارسلونا با چالشی بزرگ در راه تمدید قرارداد با مارک آندره تراشتگن روبرو شده است.

به گزارش خبرنگار رصد ورزشی: در تابستان گذشته باشگاه بارسلونا معاوضه ای را ترتیب داد که به نظر می رسید همه از آن راضی بودند زیرا سیلسن هلندی که خواهان جدایی از بارسا بود به والنسیا پیوست و نتو هم که برای حضور در بلوگرانا لحظه شماری می کرد راهی نوکمپ شد.

همه این اتفاقات در حالی رخ داد که در وضعیت مارک آندره تراشتگن هیچ تغییری ایجاد نمی شد و او به عنوان گلر شماره یک بارسلونا باقی می‌ماند. با این حال تنها یک سال بعد مشکلات بزرگی بر سر راه باشگاه بارسلونا به وجود آمده است چرا که به نظر می رسد آن ها تا به اینجا در مسئله تمدید قرارداد با تراشتگن ناکام بوده اند. دروازه بان آلمانی درخواست حقوق ۱۸ میلیون یورویی کرده اما بارسلونا مخصوصاً به خاطر اوضاع پیش آمده با‌ این موضوع مخالف به نظر می رسد.

عدم تمدید قرارداد تراشتگن باعث شده که یک سردرگمی بزرگ در خط دروازه بارسلونا به وجود بیاید. همچنین وضعیت آینده نتو در بارسا کاملاً در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. در صورتی که باشگاه کاتالانی پیشنهاد خوبی برای نتو دریافت کند، به طور قطع این بازیکن را به فروش خواهد رساند.

آینده مبهم هر دو دروازه بان، بارسلونا را با یک سردرد بزرگ مواجه کرده است. با این حال به نظر می رسد که در صورت جدایی تراشتگن، گلر کامرونی آژاکس یعنی آندره اونانا گزینه اصلی سران بارسا برای تقویت خط دروازه خواهد بود.

 

منبع: ورزش سه

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/2x8pb4