دوشنبه 27 فروردین 1403 - 15 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/02/22 13:41
کد خبر: 9189

شرط عجیب اینترمیلان برای بارسلونا

​اینتر خواسته های سنگینی برای فروش لائوتارو مارتینز به بارسلونا داشته است.

به گزارش خبرنگار رصد ورزشی: بر کسی پوشیده نیست که بارسلونا به شدت به دنبال خرید یک مهاجم نوک طراز اول در فصل تابستان برای تقویت ترکیبش است و رسانه ها در ماه های اخیر از لائوتارو مارتینز، مهاجم آرژانتینی و 22 ساله اینتر به عنوان هدف شماره یک این تیم نام برده اند، اما شبکه مدیاست مدعی شد کار بلوگرانا برای خرید این بازیکن بسیار دشوار است.

این شبکه اذعان داشت اینتر از بارسلونا خواسته پیشنهادی معادل رقم 90 میلیون یورو به اضافه انتقال آرتورو ویدال به صورت دائم و آنتوان گریزمان به صورت قرضی برای یک فصل با پرداخت حقوق از سوی بارسا را ارائه دهند تا اینگونه مقدمات حضور لائوتارو مارتینز در نوکمپ فراهم شود.

این در حالیست که بند آزادسازی 111 میلیون یورویی تا دو هفته اول ژوئن در قرارداد لائوتارو مارتینز با اینتر وجود دارد و مدت زمان کوتاه این بند باعث می شود بارسلونا کار آسانی برای خرید او نداشته باشد. البته این درخواست هنگفت سبب ناامیدی بارسا نشده و آنها می خواهند با مذاکره با مدیران اینتر، شرایط آسان تری را برای خرید لائوتارو مارتینز فراهم کنند. با توجه به مشکلات مالی ناشی ازشیوع ویروس کرونا، بارسا می خواهد مقداری پول نقد به علاوه انتقال یکی از بازیکنانش را به ازای خرید لائوتارو مارتینز به اینتر بدهد.

 

منبع: ورزش سه

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3qz583