یک‌شنبه 26 فروردین 1403 - 14 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/02/22 13:37
کد خبر: 9187

چرا انتقال فن‌دایک به چلسی منتفی شد؟

​ویرژیل فن دایک، مدافع باتجربه لیورپول مورد توجه آنتونیو کونته قرار داشته است.

به گزارش خبرنگار رصد ورزشی: ویرژیل فن دایک در دو سال گذشته نقش مهمی در موفقیت های درخشان لیورپول در جام های مختلف ایفا کرده و در زمره یکی از بهترین خریدهای فوتبال اروپا قرار گرفته است. اما این مدافع هلندی قبل از انتقال به لیورپول و هنگام بازی کردن برای ساوتهمپتون به شدت مورد توجه چلسی قرار داشت.

نشریه میرر در گزارشی مدعی شد آنتونیو کونته علاقه زیادی به سبک بازی فن دایک داشته و از مدیران چلسی خواسته این بازیکن را جذب کنند. اما خود فن دایک علاقمند به لیورپول بود و تا زمستان سال 2018 برای انتقال به این تیم صبر کرد.

همچنین فن دایک اخباری در مورد روابط پرفراز و نشیب کونته با باشگاه چلسی و احتمال جدایی او به علت برخی اختلافات با مدیران شنیده و ترسیده بود که این سرمربی ایتالیایی نتواند مدت زیادی در لندن دوام بیاورد. اتفاقی که در نهایت رخ داد و کونته با جنجال های فراوان و پرونده ای که حتی به دادگاه های بین المللی نیز کشیده شده، چلسی را ترک کرده و در نهایت از ابتدای این فصل هدایت اینتر را بر عهده گرفت.

به همین دلیل او در نهایت پیشنهاد چلسی را رد کرد و شش ماه بعد راهی لیورپول شد تا یکی از بهترین بازیکنان این تیم لقب گرفته و حتی سال قبل در رده بندی توپ طلا نیز با اختلاف ناچیزی بعد از لیونل مسی در رتبه دوم قرار گیرد.

 

منبع: ورزش سه

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/2ovwg3