پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/02/07 14:02
کد خبر: 8811

دروازه‌بان آژاکس در لیست خرید بارسلونا

​بارسلونا همچنان گزینه خرید آندره اونانا، دروازه بان آژاکس را بررسی می کند.

به گزارش خبرنگار رصد ورزشی: تمدید قرارداد و ماندن مارک آندره تراشتگن در بارسلونا هنوز قطعی نیست و به همین دلیل آندره اونانا یکی از گزینه های مدنظر بارسا برای انتقال به نوکمپ است. جوانی، سابقه بازی در سطح بالای فوتبال ارپا و همچنین توانایی بازی با پا باعث شده بارسلونا همچنان احتمال خرید این سنگربان را از آژاکس در نظر بگیرد.

سال گذشته باشگاه های زیادی در اروپا به دنبال خرید آندره اونانا بودند، اما او در نهایت تصمیم گرفت تا سال 2020 در آمستردام باقی بماند و امسال ممکن است این تصمیم تغییر کند. البته باشگاه هلندی نیز حاضر نیست آندره اونانا را با قیمتی ارزان به فروش برساند و برای انتقال او درخواست 40 میلیون یورو کرده است که این رقم برای بارسلونا در مسیر خرید دروازه بان دوم عدد بالایی محسوب می شود.

البته با توجه به اینکه آندره اونانا تا سال 2022 با آژاکس قرارداد دارد، پرداخت این رقم چندان منطقی نخواهد بود و ممکن است باشگاه هلندی در نهایت مجبور شود این سنگربان را با مبلغی پایین تر به فروش برساند. ایناکی پنا، دروازه بان تیم دوم بارسلونا نیز از دیگر گزینه های این تیم محسوب می شود. اما مدیران بارسا معتقدند بهتر است این دروازه بان یک فصل دیگر نیز در سطح دوم فوتبال اسپانیا بازی کند و در صورت ارائه نمایش های موفق، آنگاه احتمال حضور او در تیم اول بارسلونا بررسی شود.

 

منبع: ورزش سه

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3kvxq2