جمعه 31 فروردین 1403 - 19 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/02/02 14:11
کد خبر: 8701

تکلیف ادامه رقابت‌های سری آ مشخص شد؟

​با اعلام لگا(سازمان لیگ ایتالیا) تعطیلی مسابقات سری آ به هیچ وجه در دستور کار قرار ندارد و باشگاه ها موافقت خود را با از سرگیری رقابت ها بعد از بهبود شرایط اعلام کرده اند.

به گزارش خبرنگار رصد ورزشی: ایتالیا جز اولین کشورهای قاره اروپا بود که ویروس کرونا به آن نفوذ کرد و مشکلات زیادی را در این کشور به وجود آورد. از طرف دیگر کرونا باعث شد مسابقات فوتبال در کشور ایتالیا به حالت تعلیق در بیاید و تا به حال نیز زمان دقیقی در رابطه با شروع مجدد بازی ها مشخص نشده است.

طی هفته های اخیر صحبت هایی در رابطه با احتمال لغو کامل مسابقات سری آ مطرح شد. موضوعی که حالا با واکنش لگا( سازمان لیگ ایتالیا) روبرو شده است. این سازمان در بیانیه پیرامون این موضوع آورده است: " این سازمان امروز تشکیل جلسه داد و هر ۲۰ باشگاه حاضر در سری آ به شکل تصویری موافقت خود را با از سرگیری و پایان یافتن کامل مسابقات اعلام کردند و هدف مورد نظر پایان یافتن فصل ۲۰-۲۰۱۹ خواهد بود."

در ادامه این بیانیه آمده است: " اگر دولت این اجازه را بدهد و با رعایت کامل مسائل ایمنی و پزشکی مسابقات از سر گرفته خواهد شد. از سرگیری فعالیت های ورزشی به اصطلاح در فاز دوم مطابق با پروتکل های فیفا و یوفا و پزشکی خواهد بود. همچنین برای حفاظت از سلامتی بازیکنان و دیگر اعضا تمام دستورات لازم اتخاذ خواهد شد."

 

منبع: ورزش سه

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/36lbz3