شنبه 01 اردیبهشت 1403 - 20 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/01/30 07:56
کد خبر: 8630

بنزما: ممکن است در لیون بازنشسته شوم

کریم بنزما ستاره فرانسوی رئال مادرید می‌گوید ممکن است به تیم کودکی‌اش لیون بازگشته و در این تیم بازنشسته شود.

به گزارش خبرنگار رصد ورزشی: کریم بنزما می‌گوید به این فکر می‌کند که وقتی بخواهد بازنشسته شده و کفش‌هایش را بیاویزد، به باشگاه دوران کودکی‌اش لیون بازگشته و در این تیم فرانسوی بازنشسته شود.

کریم بنزما، ستاره بزرگ رئال مادرید و فوتبال فرانسه در شهر لیون به دنیا آمده و فوتبال را از ده سالگی در این باشگاه آغاز کرده است. بنزما در ادامه به تیم اول لیون راه یافته و برای این تیم 150 بازی انجام داده است. بنزما به مدت چهار سال از 2004 تا 2008 بازیکن لیون بوده و به همراه این تیم چهار قهرمانی پیاپی در لیگ1 فرانسه بدست آورده.

یک سال بعد از آن رئال مادرید به سراغ بنزما آمده و او را راهی برنابئو می‌کند. بنزما در رئال به همراه کریستیانو رونالدو و گرت بیل، مثلثی درخشان تشکیل داده و موفق به چهار قهرمانی در چمپیونزلیگ و دو قهرمانی در لالیگا می‌شود.

بنزمای 32ساله این روزها با شایعات زیادی درباره آینده‌اش مواجه است. او در مصاحبه با تلویزیون رسمی باشگاه لیون گفت:" برگشتن به لیون؟ خیلی‌ها این را به من می‌گویند. چون همه می‌دانند من چه رابطه مستحکمی با لیون دارم".

ستاره فرانسوی رئال در ادامه گفت:" بازگشت من به لیون همین حالا ممکن نیست چون من در بهترین باشگاه دنیا بازی میکنم و هنوز کارهای زیادی برای انجام دادن دارم. ولی ممکن است به لیون برگردم و بازنشسته شوم، چرا که نه؟ به هر حال من به لیون برخواهم گشت، چه به عنوان فوتبالیست و چه به هر عنوان دیگری".

 

منبع: ورزش سه 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4bvlv3