چهارشنبه 29 فروردین 1403 - 17 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/02/21 14:29
کد خبر: 9165

گاسپار: من الان دکتر هستم

بازیکن تیم ملی والیبال پرتغال تصمیم گرفت به بیماران کرونایی کمک کند.

 

به گزارش خبرنگار رصد ورزشی: هوگو گاسپار، بازیکن سرشناس تیم ملی والیبال پرتغال این روزها جدا از خانواده خود زندگی می‌کند تا بتواند به بیماران کرونایی کمک کند. این بازیکن 37 ساله در این خصوص اظهار داشت: من در حال حاضر فقط پزشک هستم و به والیبال فکر نمی‌کنم.

گاسپار سال‌ها کاپیتان تیم ملی پرتغال بود و 9 سال در بنفیکا بازی کرد. وی بازیکنان تیم ورشو است و تصمیم گرفت با توجه به شیوع ویروس کرونا در قالب پزشک به بیماران کرونایی کمک کند.

خیلی از هواداران والیبال نمی‌دانستند که او 10 سال است به عنوان پزشک هم فعالیت می‌کند. وی در حال حاضر به تنهایی زندگی می‌کند و بیشتر وقت خود را به بیماران در یک کلینیک در لیسبون اختصاص می‌دهد.

وی خاطرنشان کرد: هنگام تماس با اشخاصی که به ابتلای ویروس کرونا مشکوک هستند احساس اضطراب می‌کنم. من الان فقط دکتر هستم و اکثر وقت خود را به بیماران اختصاص می‌دهم.

وی اظهار داشت: سعی می‌کنم که یک ساعت در روز تمرین کنم. ما ورزشکاران نمی‌توانیم ورزش را رها کنیم. ضمن اینکه ورزش کردن یک روش خوب برای استراحت محسوب می‌شود.

گفته می‌شود تا در پرتغال 470 نفر به دلیل ابتلا به کرونا جان خود را از دست دادند. همچنین نزدیک به 16 هزار نفر به این ویروس مبتلا شدند.

 

منبع: فارس

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3qz883