پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/01/20 13:21
کد خبر: 8412

رد پیشنهاد رئال‌مادرید برای ام‌باپه دشوار است

​باکاری سانیا، مدافع پیشین آرسنال و منچسرسیتی معتقد است کیلیان امباپه باید یک فصل دیگر در فرانسه بماند.

به گزارش خبرنگار رصد ورزشی: رئال مادرید علاقه فراوانی به خرید کیلیان امباپه داشته و در سال های اخیر تلاش زیادی برای نهایی کردن این انتقال کرده است. باکاری سانیا مدعی شد اگرچه رد کردن پیشنهاد رئال مادرید دشوار است، اما به سود امباپه است که به بازی کردن در ترکیب پاری سن ژرمن ادامه دهد.

باکاری سانیا به سایت گل گفت: "من فکر می کنم یک فصل دیگر بازی کردن در پاریس به سود امباپه خواهد بود، زیرا پاری سن ژرمن تیم خوبی در اختیار داشته و آنها از شانس مناسبی برای قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا برخوردارند. اگر بازیکنان پی اس جی با اعتماد به نفس بازی کرده و درباره آنچه در گذشته در لیگ قهرمانان اروپا رخ داده فکر نکنند، شانس بسیار خوبی برای قهرمانی دارند.

در دیدار مقابل دورتموند انتظار نداشتم پاری سن ژرمن برنده شود زیرا احساس می کردم هنوز آنها ترس از باخت دارند، اما اوضاع متفاوت پیش رفت. هر وقت نیمار و امباپه بازی کرده و نگرش صحیحی در زمین دارند، پاری سن ژرمن می تواند هر تیمی را مغلوب کند. شما می بینید که نیمار مقابل دورتموند به عقب هم بازمی گردد و این نشانه خوبی است.

رد پیشنهاد رئال مادرید کار دشواری است، بنابراین یک دوره سخت در انتظار امباپه خواهد بود. به عنوان یک هوادار فوتبال قطعا می خواهید امباپه در بالاترین سطح و بهترین تیم بازی کنید. اما رئال مادرید کریم بنزما را در اختیار دارد و او مهاجم بازیکن این تیم است. این یک مشکل برای امباپه خواهد بود."

 

منبع: ورزش سه

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/2ldd63