شنبه 01 اردیبهشت 1403 - 20 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/01/29 13:07
کد خبر: 8606

اینترمیلان به دنبال یک معاوضه غیرمنتظره!

​ممکن است معاوضه ای جالب بین دو باشگاه بزرگ شهر میلان صورت گیرد.

به گزارش خبرنگار رصد ورزشی: علیرغم یک فصل بازی کردن در پاری سن ژرمن، هنوز آینده مائورو ایکاردی در هاله ای از ابهام قرار داشته و مشخص نیست آیا باشگاه متمول فرانسوی علاقه ای دائمی کردن قرارداد این بازیکن و پرداخت 70 میلیون یورو به اینتر دارد یا خیر.

 

اما در صورت بازگشت مائورو ایکاردی به اینتر، آنتونیو کونته علاقه ای به حفظ او ندارد و باز هم این بازیکن حدا خواهد شد. رای اسپورت امروز مدعی شد میلان، رقیب همشهری اینتر خواهان خرید ایکاردی است و نراتزوری نیز برای این انتقال می خواهد الساندرو رومانیولی، مدافع جوان و کاپیتان روسونری را جذب کند.

رومانیولی در سال های اخیر تبدیل به یکی از مهم ترین بازیکنان میلان داشته و بازوبند کاپیتانی این تیم را نیز بر بازو می بندد. به احتمال فراوان دیگو گودین، مدافع باتجربه و اوروگوئه ای اینتر در تابستان از این تیم جدا خواهد شد و کونته به دنبال جذب یک گزینه جایگزین است. اینگونه اینتر هم به صورت دائم با مائورو ایکاردی قطع همکری کرد و هم یکی از گزینه های مدنظرش را در تابستان جذب می کند. مائورو ایکاردی در این فصل در PSG عملکرد خوبی داشته و با وجود رقابت با نام های بزرگی مانند ادینسون کاوانی، نیمار و کیلیان امباپه، در 31 بازی در تمامی رقابت ها توانسته 20 گل به ثمر برساند.

 

منبع: ورزش سه

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4bvdv3