سه‌شنبه 28 فروردین 1403 - 16 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/01/27 14:05
کد خبر: 8571

موراتا: به مرز دیوانگی رسیده بودم

آلوارو موراتا، مهاجم اسپانیایی اتلتیکومادرید در مورد دیدار خاطره انگیز مقابل لیورپول صحبت کرد.

به گزارش خبرنگار رصد ورزشی: در آخرین روزهای پیش از تعطیلی موقت فوتبال به دلیل شیوع ویروس کرونا، اتلتیکومادرید در دیداری جذاب با نتیجه 2-3 در آنفیلد لیورپول را مغلوب کرده و باعث حذف مدافع عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان شد. آلوارو موراتا که به عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین شد، در دقایق پایانی گل سوم تیمش را به ثمر رساند و حالا احساسش بعد از گلزنی را توصیف کرده است.

آلوارو موراتا در مورد بازی کردن دروازه لیورپول در آنفلید گفت: "باورنکردنی بود، من روی نیمکت و در زمانی که داشتم گرم می کردم به مرز دیوانگی رسیده بودم. این دیدار بدون شک یکی از بزرگترین بازی هایی بود که در طول دوران ورزشی ای انجام دادم."

موراتا اعتراف کرد که توصیف احساسات پس از به ثمر رساندن گل سوم در آخرین لحظات بازی آسان نیست. او گفت: "توضیح بسیاری از موارد دشوار است، ویدئویی وجود دارد که در آن شما می توانید احساس من بعد از به ثمر رساندن گل سوم و حذف قطعی لیورپول را در آن مشاهده کنید."

ستاره اسپانیایی دو فصل نه چندان خوب در لیگ برتر داشت و نتوانست خودش را آنجا ثابت کند. موراتا به مشکلات دوران حضورش در چلسی پرداخت و گفت: "در لندن همه با من بسیار خوب رفتار کردند، اما گاهی مواقع مسائل مانند آسیب دیدگی وجود دارد که اوضاع را پیچیده می کند و در این شرایط امکان رسیدن به موفقیت وجود ندارد.

 

منبع: ورزش سه

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3zdlb2