پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/01/27 06:32
کد خبر: 8551

نیما انتظاری: تعطیلات لیگ یک توفیق اجباری بود

​هافبک پارس جم معتقد است به این دلیل که ویروس کرونا بسیار خطرناک است تعطیل شدن مسابقات لیگ تصمیم بسیار عاقلانه‌ای بوده است.

به گزارش خبرنگار رصد ورزشی: نیما انتظاری در خصوص تعلیق مسابقات لیگ بدلیل شیوع ویروس کرونا اظهار داشت: تعطیلات لیگ یک توفیق اجباری بود. فکر میکنم به این دلیل که این ویروس بسیار خطرناک است تعطیل کردن مسابقات لیگ تصمیم بسیار عاقلانه‌ای بود. چرا که جان مردم از هر رویداد ورزشی بیشتر اهمیت دارد. ولی در مورد تیم پارس باید بگویم که ما در چندین بازی که قبل از تعطیلات لیگ انجام دادیم موفق شدیم با درایت کادر فنی و زحمات سرمربی و تمامی بچه‌ها به برد برسیم و روند صعودی را طی کنیم که از این منظر فکر میکنم تعطیلات به ضرر ما شد. ولی این یک موضوع همه‌گیر است کل کشورهای جهان را درگیر کرده در حال حاضر هم باید منتظر بمانیم ببینیم که در نهایت چه اتفاقی رخ خواهد داد.

وی در مورد نحوه تمرینات پارس جنوبی در دوران قرنطینه گفت: از طریق یک نرم‌افزاری که تمامی بازیکنان در آن عضو هستند روزانه زیر نظر کادرفنی و مربی بدنساز به صورت آنلاین به تمریناتمان میپردازیم.

نمیتوان گفت که این مدل تمرینات هم بد است چون بدن بازیکن را در شرایط نرمالی نگه میدارد و بنظرم این بهترین تصمیمی بوده که تمامی تیم‌ها در این شرایط میتوانستند بگیرند ولی خوب طبیعتا خیلی با تمرینات گروهی و کیفیت آن هم فاصله دارد.

هافبک پارس جم در پاسخ به اینکه برخی معتقدند بهتر است پرسپولیس را قهرمان اعلام کرده و لیگ را تعطیل کنند گفت: نقطه نظر در این مورد زیاد است. ولی اگر بخواهیم منطقی به موضوع نگاه کنیم پرسپولیس به این دلیل که فاصله امتیازی زیادی با سایر رقبا دارد نزدیک ترین تیم به قهرمانی است البته این برای بقیه تیم‌ها دلیل منطقی نیست چرا که تا پایان لیگ زمان زیادی باقی مانده است. ولی فکر میکنم در نهایت بهترین تصمیم را مسئولین فدراسیون میتوانند با مشارکت فیفا برای لیگ برتر بگیرند.

انتظاری در پاسخ به اینکه آیا از عملکردش در سال98 رضایت دارد گفت: سال پیش اولین تجربه‌ام در لیگ برتر را پشت سر گذاشتم و توانستم با اعتماد آقای تارتار بازی‌های زیادی را برای این تیم انجام دهم. ولی امسال در زمان مربیگری آقای کمالوند با توجه به ترافیکی که در پست هافبک وسط وجود داشت بازی کمتری به من در پارس جم رسید. ولی کم کم جای خودم را در تیم پیدا کردم از زمانی هم که آقای افاضلی آمدند توانستم شرایطم را بهتر کنم و دو گل برای این تیم به ثمر برسانم خودم فکر میکنم عملکردم نسبت به قبل رو به رشد بوده خیلی پیشرفت داشته‌ام. امیدوارم در ادامه هم بتوانم همین روند را حفظ کنم.

وی در پاسخ به اینکه چگونه در روزهای قرنطینه خودش را سرگرم میکند گفت: تمامی مردم قبل از اینکه این ویروس همه گیر شود خیلی درگیر روزمرگی، اینترنت بودند که فکر میکنم شیوع این ویروس باعث شد تا ما کمی بیشتر به هم نزدیک شویم که از این منظر نگاه مثبتی به آن دارم. ولی باید بگویم من علاوه بر انجام تمرینات ورزشی‌ام در خانه باقی زمانم را به کتاب خواندن و تماشای فیلم سپری میکنم. امیدوار هستم که بتوانیم این ویروس را پشت سر بگذاریم تا دوباره بتوانیم به زندگی عادیمان برگردیم.

 

منبع: ایلنا 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/48vpa3