دوشنبه 27 فروردین 1403 - 15 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/01/22 14:53
کد خبر: 8452

رونالدینیو هیچ وقت دوشنبه تمرین نمی‌کرد!

رونالدینیو ستاره فوتبال جهان در هفته های اخیر به خاطر محبوس شدنش در زندان پاراگوئه به خاطر استفاده از پاسپورت جعلی جنجال ساز شده است.

به گزارش خبرنگار رصد ورزشی: یکی از آخرین مقاصد رونالدینیو قبل از بازنشسته شدنش مربوط به لیگ مکزیک بود که در تیم کرتارو بازی کرد. او در اسل 2011 از اروپا راهی قاره آمریکا شد تا برای تیم مکزیکی بازی کند. حالا پاتریسیو روبیو بازیکن تیم اورتون شیلی که با رونالدینیو در تیم کرتارو بازی می کرد خاطرات جالبی از حضور وی در تمرینات نقل کرده و گفته است:"همیشه جمعه بازیهای خانگی را برگزار می کردیم چرا که در مکزیک هر تیم می تواند تقویم خودش را تا پایان مسابقات برای بازیهای خانگی اعلام کند. در پایان بازی رونالدینیو با پروازی اختصاصی راهی کانکون یا سواحل کارمن می شد. کرتارو جمعه در خانه بازی می کرد و دوشنبه باید به تمرینات برمی گشتیم. اما همیشه تمرینات یک غایب داشت : رونالدینیو که در خانه بازی می کرد. سه شنبه برمی گشت و هرگز او را دوشنبه در تمرینات ندیده بودم."

رونالدینیو از سال 2015 فوتبال حرفه ای را کنار گذاشت اما در سال 2018 اعلام بازنشستگی کرد. بازیکن برزیلی در حال حاضر با حکم دادستان پاراگوئه در حبس خانگی در این کشور به سر می برد چرا که برای سفر به پاراگوئه به همراه برادرش از پاسپورت جعلی استفاده کرده است.

 

منبع: فوتبالی

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/39ve74