جمعه 10 فروردین 1403 - 29 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/01/20 14:05
کد خبر: 8417

جانشین تراشتگن در بارسلونا

بارسلونا شرایط جذب دروازه‌بان کامرونی آژاکس یعنی آندره اونانا را دنبال می کند.

 

به گزارش خبرنگار رصد ورزشی : دروازه‌بان آلمانی بارسلونا یعنی مارک آندره تراشتگن تا سال ۲۰۲۲ با این باشگاه قرارداد دارد. در هفته های اخیر نیز شایعات زیادی درباره احتمال تمدید گلر آلمانی با بارسلونا به گوش رسید اما در عین حال خبرهایی هم در رابطه با عدم توافق دو طرف برای رقم خوردن چنین اتفاقی منتشر شد.

ابهاماتی که در رابطه با آینده تراشتگن شکل گرفته باعث شده که باشگاه بارسلونا به دنبال جذب گلری مطمئن برای جانشینی احتمالی دروازه‌بان ۲۷ ساله خود باشد.

حالا و در همین رابطه اسپورت کاتالونیا در گزارشی مدعی شد که باشگاه بارسلونا شرایط جذب دروازه‌بان کامرونی آژاکس یعنی آندره اونانا را دنبال می‌کند. اونانا قبلا در آکادمی باشگاه بارسلونا بازی کرده بود اما با این حال نتوانست به تیم اصلی راه پیدا کند. این دروازه‌بان ۲۴ ساله تا سال ۲۰۲۲ با باشگاه خود قرارداد دارد و پیش از این نیز شایعاتی درباره احتمال جدایی او از آژاکس به گوش رسیده بود.

حالا باید منتظر ماند و دید که آیا باشگاه بارسلونا در توافق با تراشتگن برای تمدید قرارداد موفق خواهد بود یا خیر؛ اتفاقی که می تواند در شرایط پیوستن اونانا به بارسلونا نقش مستقیمی ایفا کند.

 

منبع: ورزش سه

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3qllj4