جمعه 31 فروردین 1403 - 19 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/01/18 12:15
کد خبر: 8359

بند مادر شدن در قرارداد جدید الکس مورگان

الکس مورگان ستاره تیم فوتبال زنان آمریکا مصاحبه ای با نشریه "گلامور" پیش از آن که برای اولین بار مادر شود، انجام داد. مهاجم تیم ملی آمریکا در مورد لغو مسابقات المپیک صحبت کرد. لغو بازیها به او زمان می دهد تا با خیال راحت تری آماده المپیک شود.

رصد ورزشی نوشت:  مورگان بعد از قهرمانی آمریکا در جام جهانی زنان در فرانسه تصمیم گرفت که باردار شود تا بعد از آن ورزشک ند و آماده المپیک توکیو شود. بدین ترتیب او سه ماه بعد از بارداری باید در مسابقات شرکت می کرد اما بحران کرونا و لغو المپیک باعث شد تا خیالش راحت شود. ستاره تیم ملی زنان آمریکا گفت:" به نظرم درست ترین تصمیم، لغو مسابقات بود. شاید بهتر باشد که به دیدگاه تیمی نگاه کنم اما نمی توانم خودم را فراموش کنم. قطعا شیوع کرونا استرس زیادی را به ما وارد کرده است و سخت بود که این قدر سریع ریکاوری کنم. با در نظر گرفتن همه شرایط، تعویق گزینه مناسبی بود و این بهترین تصمیم برای همه ورشکاران حاضر در مسابقات بود."

وی در این باره که چرا باردار شدنش را به بعد از اتمام دوران فوتبالش موکول نکرده هم صحبت کرد:" این طور نیست که زنان نتوانند هر دو کار را انجام بدهند. راستش کمی می ترسیدم که ماجرا را علنی کنم اما این زندگی من، بدن من و خانواده من است. از این بحث که ایا با وجود فوتبال بازی کردن می توانم در بالاترین سطح بمانم یا نه، خسته شده بودم. دلیلی نداشت که جلوی داشتن یک خانواده را بگیرم. نیروی لازم را دارم تا بعد از تولد فرزندم بتوانم به فوتبال برگردم."

بازیکن تیم اورلاندو پراید در مورد قرارداد خود با شرکت نایکی صحبت کرد. این شرکت آمریکایی بیش از یک دهه با او قرارداد داشته است. وی اظهار داشت:"قراردادم با نایکی تمام شده است و به زودی قرار است که قرارداد بلندمدت جدیدی امضا کنیم. "

مورگان قرار است که بند مادر شدن را در قراردادش با نایکی قرار بدهد. بدین ترتیب بر اساس توافق حتی اگر الکس نتواند بازی کند، 18 ماه پرداخت مبلغ قرارداد با شرکت آمریکایی به او قطعی خواهد بود.

 

منبع: فوتبالی

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3kb5x3